/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Ans (uretmæsige point)
Fra : Eyvind
Vist : 1001 gange
40 point
Dato : 19-06-09 14:42

Ang. dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/spg137169.aspx

Hvor jeg luskede mig til at modtage uretmæsige point.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 15:19

Idiot LOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 15:22

Jeg har lige fået ordre på at slette dette flove spørgsmål.

Citat
Du kan godt slette dit spørgsmål til mig, jeg deltager ikke i det.

Så det må jeg nok hellere gøre.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 19-06-09 15:24

Der er nok gang i selvransagelsen,her på Kandu.Nok også tiltrængt.
Mosebaek er nok den eneste her i flokken,der har snehvide englevinger.
(Jaja,jeg er altså her på kloden endnu).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 15:27

I dette spørgsmål ser man tydeligt, et eksempel på denne kandubruger:

http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 15:31

Det var møntet på klumme, som dog er udelukket fra spørgsmålet, grundet renovationsstrejken.
Ellers kommer det til at flyde overalt, med skidt og møj.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-06-09 15:39

IDIOT Eyvind listepik LOOOL Kors hvor du og vic2000 supplerer hinanden fint

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 15:44

Krummen må så også lige vente til en anden dag.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 18:01

Øv alle de dejlige påænger er der virkelig ingen der vil have dem ud over mig

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 18:09

Eyvind listepik, vi kender da godt hinanden gør vi ikke mig kalder de lille kjeld, men det gør ikke spor Eyvind for jeg lystre også det,

Eyvind ka du sige mig er Krumme Over GØJ og så den her RØDE rubin

KRUMMEN er det en og samme gang bræk. vedkommende kender

gudømme også det ord IDIOT Eyvind hvor tror du de har lært det hende. mit barne barn har lige for ca 2 måneder siden lært det i skolen,
og ved du hvad Eyvind hun er jo kun 9 år, men hun har kun sagt det en
gang, så fik hun besked fra sin far det siger du ikke en gang mere, og ved du hvad Eyvind hun har heller ikke sagt det siden , tænk nu Etvind hun er kun 9 år synes du ikke det er godt gået, for det gør jeg, Eyvin KRUMMEN
og krumme Over GØJ de kan godt lære noget af mit Barnebarn ik.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 18:13

Eyvind oversæt lige det vic2000 skriver, det er noget uforståeligt vrøvl han forsøger sig med

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 18:15

Til Eyvind du skal sq ikke gi den skvat navle nogen point retur, det fortjener han sq ikke, behold du bare dem og sige det er dit besvær med
ved at være sammen med sådanne snyde pelse. eller er du også det EYVIND
jeg tror det ikke, det må komme and på en prøve, om der er nogen der vil kommentere det ik Eyvind
kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 18:25

Til Eyvind har du set Bent glad ved sig selv, han er vågnet op, og kommet stærk igen,

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 19-06-09 19:09

Kjeld (vic2000), det er ret uforståeligt - det du skriver:

Så nu må du være ærlig:
1: Har du gået i skole, også i dansktimerne - eller har du fået dine skolepenge tilbage?
2: Eller skyldes det din store indtagelse af stærke piller eller andet?

Kender du begreberne komma og punktum (,.) - komma bruges til af dele en sætning, hvorimod punktum benyttes ved afslutning af en sætning.

Og så benytter du masser af forkert stavede ord, eller forkerte ord i sammenhængen. F.eks. benytter du jævnligt "hende", som f.eks. kunne være en betegnelse for din kone - men det du mener må være "henne", som f.eks. henviser til et sted.

Citat
Eyvind listepik, vi kender da godt hinanden gør vi ikke mig kalder de lille kjeld, men det gør ikke spor Eyvind for jeg lystre også det,

Eyvind ka du sige mig er Krumme Over GØJ og så den her RØDE rubin

KRUMMEN er det en og samme gang bræk. vedkommende kender

gudømme også det ord IDIOT Eyvind hvor tror du de har lært det hende. mit barne barn har lige for ca 2 måneder siden lært det i skolen,
og ved du hvad Eyvind hun er jo kun 9 år, men hun har kun sagt det en
gang, så fik hun besked fra sin far det siger du ikke en gang mere, og ved du hvad Eyvind hun har heller ikke sagt det siden , tænk nu Etvind hun er kun 9 år synes du ikke det er godt gået, for det gør jeg, Eyvin KRUMMEN
og krumme Over GØJ de kan godt lære noget af mit Barnebarn ik.

Og "barne barn" staves i et ord "barnebarn" - og så lidt senere, kan du godt skrive det i et ord, men uden stort begyndelsesbogstav!

Citat
Til Eyvind du skal sq ikke gi den skvat navle nogen point retur, det fortjener han sq ikke, behold du bare dem og sige det er dit besvær med
ved at være sammen med sådanne snyde pelse. eller er du også det EYVIND
jeg tror det ikke, det må komme and på en prøve, om der er nogen der vil kommentere det ik Eyvind
kjeld

Og hvad er det så for en "and" du snakker om, der er lang tid til Mortens Aften!

Kjeld, så mit råd til dig vil være - brug lidt mere tid på retsskrivning, og mindre på din mistro mod alt og alle. Som tiden går, bliver du mere og mere til grin.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 19:38

Altså disse herlige point var nu tiltænkt Ans.

Hvis i vil have oversat noget, så prøv med google's oversættelsesmotor.

Ps. Jeg hedder ikke Eyvind Krummen ..........................jeg har et mere ordinært navn.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 19:43

jeg har flere gange prøvet at få google til at oversætte det fra vic2000, hver gang kommer google med fatal error og turn off

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 19:48

Nåe ja - men du skal selv sætte kommaer først.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 19:57

Eyvin jeg blev helt glad, den gang jeg så hvad du havde skrevet, tusind tak for hjælpen, det vil jeg ikke glemme i hast, jeg trode bare at det kun var
mig der var noget galt med, men det kan jeg så godt glemme igen,
Eyvin kender du den fil der hedder ibm760, er det ikke en mærkelig og selv glad fil. og at den er en sær ski den fil.
jeg tror det er det,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 22:02

Citat
Nåe ja - men du skal selv sætte kommaer først.

Eyvin det fatter han ikke at han selv skal gøre, han tror sq det hele kommer
med blå blink, nej jeg mener link, og han fatter heller ikke at det ikke er en
gi forretning, det er sq da begrænset hvad man behøver og forære væk, for at være her.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 23:07

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-06-09 23:46

vic2000

er du organ donor, siden du skriver at man skal give noget væk, det kan jo give os den tanke at du er startet, inden du er blevet kold.

per

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 23:56

do bibsame, jeg har sq ikke givet noget væk til jeg ved, undtaget planter

du må sq da skrive hvad du mener med du skriver,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 00:07

--------------------------------------------------------------------------------
vic2000

er du organ donor)
ja, men endnu mangler de ingen reservedele med
så høj Q point så de er begyndt og flænse i skroget,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-09 09:20

Almindeligvis vurderer jeg ikke folk på opfordring. Men tiltales jeg på ubehageligvis, kan jeg godt finde på at svare igen på min egen måde.

Jeg har det sjovest med at være lidt sarkastisk (lidt som i denne tråd)
Selvhøjtidelige folk får som regel bare et smil.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 10:55

Citat
jeg har flere gange prøvet at få google til at oversætte det fra vic2000, hver gang kommer google med fatal error og turn off
fra fessor Bentjuul

Ja Bentjuul det er det jeg i det meget skjulte, prøver og forklare jer fessorer, hvor for fanø skal jeg ikke have lov til at have noget for mig selv, men stadigvæk være med på top ti klovne, du kan godt forstå Bentjuul, havde det nu været sådan, at Google bare kunne give dig lidt oplysninger,
jamen Bentjuul så havde jeg jo følt, at jeg var gjort over flødigt,
for så havde Google jo kunne fortælle dig, alt den Nowhaw som jeg en gang har tjent penge på,
Du ved jo udmærket godt, at Google de tjener i Milliarder af kroner på folk,s
dum og uvidenheder, kjeld har ikke en sådan Google system endnu, men det kommer måske en dag, så er jeg så flink en fyr Bentjuul, at du måske,
hvis ellers du opfører dig ordenligt, og viser respekt, for dette system,
at du får tilbudet, med at blive ansat som kommentator, til at give igen,
på modsætninggerne, for det er du fanneme go til,
Bentjuul det er også yderlige det, jeg prøver og gøre opmærksom på her på kandu,
vi lever i nyere tider, hvor der nok bliver taget mange nye beslutninger,
og de siger jo at de er bedre end de gamle, så jeg er nok forud for dig Bj
såååee Bentjuul
Men du trænger nok bare til en opjustering, for du er jo nok ikke blandt de dummeste her på kandu, når du selv skal sige det, ok bentjuul man skal heller aldrig - aldrig sæte sig selv under en skæppe, for det gør jeg i hvert tilfælde heller ikke Bentjuul. men BJ du skal nok passe på med at fortælle Google noget, for jeg ved de stjæler med arme og ben for at blive førende på viden.
kjeld

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-06-09 13:17

vic2000

jeg mener bare at kunne se, på din opførsel, at du mangler noget i toppen af kroppen.

per

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-09 21:21

Tak for svaret Mosebaek.
Det ser ud som om, at Ans ikke vil have de point, som jeg uretmæsigt tiltuskede mig.
Det er altid godt med nyvaskede vinger, på engle.

Vi andre nå nøjes med bare at vaske hænder.