/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Facebook
Fra : JubazKan
Vist : 4204 gange
50 point
Dato : 19-06-09 13:30

Hvordan fortryder man en venneanmodning på Facebook? Jeg er kommet til at anmode om et venskab til en forkert person, kan man ikke trække den i land igen?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-06-09 13:31

Du kan gå ind på venner og ud for hver ven kan du fjerne vennen fra listen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-06-09 13:32

Og du kan ikke fortryde anmodningen, men skrive et brev til vedkommende hvor du undskylder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 13:41

Det er jo slet ikke sikkert at vedkommende godkender dig og skulle det ske, så må du bare forklare vedkommende om fejltagelsen.
Det kan jo også være at du får en god ven for livet

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 13:42

Skie godt gået af dig, hvis du på forhånd kan mærke at det ikke lige er dig, at du så slår bak, pr omgående, 13 tal til dig
kjeld

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-09 13:46

Hvis personen accepterer dit venskab, så kan du blokerer for "vennen" ved at gå i indstillinger - oppe til højre for dit navn-og blokerer der

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 19-06-09 16:51

Citat
Skie godt gået af dig, hvis du på forhånd kan mærke at det ikke lige er dig, at du så slår bak, pr omgående, 13 tal til dig
kjeld

Det hedder 12 i dag kære Kjeld

Det var en fejl jeg kom til at klikke på "tilføj xxx som ven"

Det kunne være rart nok at vide om man kan fortryde hvis der skulle ske igen... Jeg har ikke kunne finde nogen stedet på facebook hvor man kan fortryde den slags.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-09 17:05

Du kan heller ikke fortryde nogen steder på fjæsbogen, men som sagt, hvis personen accepterer dig, så gå i indstillinger ved siden af dit navn - og videre til - beskyttelse af personlige oplysninger, og bloker for personen, så vil du ikke få nogen kontakt derfra