/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Brugerstatus
Fra : achtonfem
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 19-06-09 09:44

Kan man lave sin brugerprofil om til en alimindelig bruger hvis man ikke længere vil være superbruger ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 09:46

Nej

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 09:56

Ans heller ikke med lidt go vilje.

man siger ellers med lidt go vilje så kan alt lade sig gøre

kjeld

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 09:59

Hvor snotdumt kan man spørge??? Vic2000 kan spørge mere end almindeligt dumt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 11:28

Det kan man godt.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-06-09 13:41

Citat
Det kan man godt.

Hvordan gør man det Eyvind

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 19-06-09 13:56

Først skal du bruge en anden mailadresse.
så går du ind i din profil og retter til den nye mailadresse.

Nu er din mailadresse blevet "fri" hos Kandu dk

Nu kan du oprette en ny profil med din gamle mailadresse

Og så opretter bare et nyt navn eks. "Actonseks"

Og så lige ind i den gamle profil og fjerne hak i "Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails"

..........................................glem så den gamle profil.

Godkendelse af svar
Fra : achtonfem

Dato : 19-06-09 13:58

Super, her er lidt point du ikke kan bruge til noget som helst. God weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 14:00

Mange tak...............................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 14:14

Så er det jo ikke den gamle brugerprofil achton5 du laver om fra superbruger til en alm bruger, men opretter en helt ny profil som alm bruger med profilnavnet achton6. Sleske fjog

Altså er svaret på spørgsmålet NEJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 14:20

Citat
Kan man lave sin brugerprofil om til en alimindelig bruger hvis man ikke længere vil være superbruger ?

Svaret var nej. Det svar du har accepteret, betyder jo kun at du opretter endnu en profil på kandu, med samme mailadresse, men med nyt profilnavn.

Profilen achtonfem vil altid stå som superbruger.

Men det var måske ikke det du spurgte om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 14:26

Pinex virker ret godt mod ondt forskellige steder.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 14:30

Ja men ikke imod KarlSmart løgne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 14:30

Eyvind

Det er da rigtigt, at man ikke kan ændre en nuværende brugerprofil fra superbruger til almindelig bruger.

Det var sådan jeg forstod spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 14:33

Eyvind

Jeg behøver ingen Pinex, men dit accepterede svar er jo kun en opskrift på, hvordan det er muligt at oprette flere profiler på kandu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 14:35

Shhhh nu må du ikke gøre ham ked af det. Han hader at blive taget i dumheder og løgne LOOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 14:36

Ans - det må du meget undskylde, at min kommentar blev opfatte som svar på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 14:45

Citat
Eyvind

Det er da rigtigt, at man ikke kan ændre en nuværende brugerprofil fra superbruger til almindelig bruger.

Det var sådan jeg forstod spørgsmålet.

Er det ikke korrekt ????

Jeg er ikke ked af at du har fået point, men jeg er skuffet over det accepterede svar. Det kan efter min mening ikke bruges til andet en at oprette flere profiler.

Hvordan forstod du spørgsmålet ????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 15:05

Eyvind

http://www.kandu.dk/spg137169.aspx#1568806

Det var til achtonfem.

Men så skriver du

http://www.kandu.dk/spg137169.aspx#1568809

Jeg har ikke ondt, men det irriterer mig, at et uacceptabelt indlæg bliver accepteret .... og det er jo ikke din skyld.

Du kan godt slette dit spørgsmål til mig, jeg deltager ikke i det.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 19-06-09 15:08

Citat
Jeg har ikke ondt, men det irriterer mig, at et uacceptabelt indlæg bliver accepteret .... og det er jo ikke din skyld.
- tør øjnene, hvis det irritere dig kan du vist finde de første 50 indlæg i dag som bør irritere dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-09 15:20

Da ikke hvis det accepterede svar er svar på spørgsmålet.

Skulle du ikke oprette en ny profil

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 19-06-09 15:26

Citat
Skulle du ikke oprette en ny profil
ved snart ikke øm jeg tør eller kan

Hvorom alting er så god weekend, håber ikke jeg har ødelagt den.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 19-06-09 15:26

øm = om

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 15:30

Nej tvært imod. Så fik du hevet et par idioter frem i rampelyset, så de kunne fremvise deres idioti. et er altid underholdende at se klovnerøve (listepikken og bæskubberen) optræde og spille intelligente LOOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-09 15:49

Jeg skal nok slette det spørgsmål igen Ans.
Men som du måske har set - så har du fået en slags hjælper.