/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad blev der af Arne Jakopsen
Fra : janik
Vist : 849 gange
500 point
Dato : 19-06-09 00:04

Nogen hørt fra Arne Jakopsen var sku da sjov:)

Kommentar
Fra : janik

Dato : 19-06-09 00:05

oops Jakobsen *SS*

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 19-06-09 00:12

Tror han sidder i en celle med bløde væge iført spændetrøje.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 00:22

NÆÆÆÆÆÆÆÆææ venner ARNE Jakoben han er gået ud for at

synge og sprøjte RØD Ålborg på en meget kraftig H A L S B R A N D

KJELD

h

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 00:25

J eg snakkede lige med ham inden han fes aaaeee ud af døren

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 01:21

Du kan nok ikke regne med at finde din gode ven Arne Jakobsen her på
Kandu, da man elsker at bruge nedstående citater,
Løgn på løgn fra dine kandu kollegaer, ??
vurder selv.

Kjeld, hvis bagdøren er låst - er der ingen der kan gå ind af den! (citat) fra ibm 760
------------------------------------------
Jeg kan godt lide ibm760 at du er så fuld af LØGN at du er nem at gennem skue,
eller er du ikke fuld af LØGN, ???
for der var trykket på de 2 steder der skulle trykke for at udelukke, men så er der jo det som jeg hendtyder til pralrøve som så vil
gøre sig bemærket, ( se nedstående)

Citat fra Bent juul
selvom den er låst

Du kan ikke låse lille vic2000
-----------------------------------------------
(citat) fra bentjuul) 15-06-2009
Jeg er nu blevet blacket af bette vic2000, men det skal ikke forhindre mig at sende et indlæg selvom jeg er blacket lille vic2000 -------------------------------------------------------
Hvad gør blaklistning godt for, vel ingen ting, når man ikke kan regne med
brugs anvisningen fra Kandu Temaet?
så lad være med at tro, at du kan stole på nogen her hos Kandu, nej- og atter nej,
undgå og give for mange oplysninger,
du sparker dig selv bag i, hvis du gør, ??
vic2000 /// Kjeld
________________________________

Blacklist af bruger for altid
Brugeren må ikke svare på nogle af dine spørgsmål eller bedømme nogle af dine tips. Dette gøres inde under den specifikke persons profil. Inde under profilen kan du trykke "Blacklist bruger". For at fjerne denne udelukkelse igen skal du gå ind under din profil og trykke på fanebladet "Blackliste", derefter kan du fjerne udelukkelsen på denne bestemte bruger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 06:35

Gider du ikke gå ud og drukne dig vic2000...Der er ikke et øje der vil savne dig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 07:10

Med hensyn til AJ, blev han syg opereret i spiserøret, hvordan det er gået siden ved jeg ikke men han var inde og kigge på kandu den 21.04.2009 http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

Så lille vic2000 du glemte lidt, nu hvor du fortsat spammer andre brugers spørgsmå, sølle skrog
Citat
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-09 09:56

--------------------------------------------------------------------------------
Stop med at spamme og ødelægge andre brugeres spørgsmål, ved at kopiere ind herfra - det har intet med andre brugere at gøre, kan du så forstå det - og lad være med at stille denne slags dumme spørgsmål som dette, når du ikke kan tåle at få svar på tiltale.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 18-06-09 13:34

--------------------------------------------------------------------------------
Vic2000: Jeg har hverken nævnt noget om misundelse eller klike dannelse - hvor får du det fra?
Gider ikke at deltage i den slags fis - har lige set, at du skriver personlige indlæg i andres spørgsmål. Det er da bare SÅ upassende og helt uden mening!
Underlig mentalitet!!!

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 18-06-09 13:37

--------------------------------------------------------------------------------
PS! Bli'r sgu bare sur, når jeg citeres for noget, jeg ikke har nævnt på noget tidspunkt - Så lad venligst være med det, vic2000
herfra http://www.kandu.dk/Spg137079.aspx

PS. janik da du har lavet spg. i smaltalk er det jo tilladt at gå ud over det du spørger om.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 07:45

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-09 13:08

--------------------------------------------------------------------------------
TOTALIDIOT Lad være at fortælle at du har børnebørn...Du er for dum til at formere dig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 07:52

Ja hvor har klumme dog ret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 08:09

Tillad mig at citere mig selv herfra: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=137167#1568635

Citat
Ærgeligt at du ikke levede i Tyskland under krigen. Så ville deres ellers afskyelige eutanesiprogram dog have haft det lyspunkt, at tyskerne havde befriet Kandu for dine stupiditeter. Du er simpelthen for dum til at have eksistensberettigelse og var røget lige i deres eutanesigynge

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 19-06-09 09:29

Her er hvad står på Arnes gravsten:
--------------------------------------------------------------------------------
Bye Jeg er skredet.

Synes der er for meget bøvl og bavl på Kandu. For mange idioter som Klumme, der tidligere er smidt ud under andre navne (nicks). Og at Kandu IKKE formår at holde den slags psykiske idioter ude er for dårligt. De kan heller ikke finde ud af at tilsende de præmier som Superbrugerne vinder!
Så nu gider jeg ikke bruge mere tid på Kandu!

Tak til jer alle.

Minus Klamme Klumme og hans mange aliasser: til alle dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 09:34

Og??????? Du skulle tage og følge hans eksempel. AJ var lige så snotdum som du er, bare på en anden måde. I er 2 alen af et stykke...En kræftbyld på Kandu og ikke 2 potter pis bevendte

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 19-06-09 09:38

Klumme, pas dog på blodtrykket!

Der blir spurgt hvor Arne er, hvis man går ind på hans profil har han skrevet det jeg har kopieret.

Har du tabt sutten???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 09:44

Nååå sorry. Nej ikke sutten, men brillerne LOOOL. Troede det var TOTALIDIOTEN som havde skrevet det. Ja ham havde jeg held med at jage ud af Kandu...bare det samme lykkes med Landsbytossen

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 19-06-09 10:33

god kamp!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 10:35

Tak

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-06-09 10:55

Lige et link om Arnedrengen

http://www.svampearne.webbyen.dk/

IPM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-09 11:10

LOOOOOOL Ajiiiii jeg blir helt dårlig når jeg ser det fedtede AJ fjæs tone frem Håber aldrig jeg skal se et billede af TOTALIDIOTEN vic2000, for så brækker jeg mig da.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 20-06-09 12:12

Kan du ikke forhøje spørgsmålet med 10 point så det kan komme frem.Mange nye bruger af Kandu vil nok gerne læse lidt om Arne Drengen.
Dengang var der mange tråde hvor Arne deltog mega lange.Der var til lang tids læsning.

IPM

Kommentar
Fra : janik

Dato : 21-06-09 22:06

ja det er fuld tilladt bentjuul *SS*
Jeg ville lukke tråden nu :)
Men syntes den er for sjov med alle jeres kommentare så
venter lidt endnu:)
Jeg er også blever genert at Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : janik

Dato : 21-06-09 22:24

Mente generet :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-09 22:28

janik

Hvis din kone mangorossa ikke ved det, så er der ingen der ved det

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-06-09 22:33

Hun ved det ikke

Og hun er også ret ligeglad egentlig...Fred være med ham hvis han er død, ellers håber jeg han er blevet klogere og bruger sit liv på noget der giver mere mening, end at genere andre mennesker..hvem ved?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 22:35

Citat
Hvis din kone mangorossa ikke ved det, så er der ingen der ved det

Hvorfor dælen skulle Mango vide det bedre end os andre, de var da ikke slyngvenner

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-06-09 22:38

Som jeg skrev tidligere har arne.j været logget på kandu 21-04-2009 - det kan i se ved at gå ind på profilen, men det ved i jo godt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 22:41

bentjuul.... ja det ved vi godt

Nogle gange har jeg også set, at der er lys i manden,(altså ikke fordi han var et lyst hoved) uden at han har været logget på, det kan der vel kun komme hvis han kikker med, og der sidder nogle midlertidige filer og småkager "fast"?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 21-06-09 22:56

Citat
sidder nogle midlertidige filer og småkager "fast"?
fra nordsted,

Kommer der en oversættelse efter følgende senere, "" Nordsted "" pt stavholder for top mødet, men Nordsted pas nu på ikke at bliver kørt ned. med dine grå stær,

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-06-09 23:32

Citat
Og??????? Du skulle tage og følge hans eksempel. AJ var lige så snotdum som du er, bare på en anden måde. I er 2 alen af et stykke...En kræftbyld på Kandu og ikke 2 potter pis bevendte

SNOTDUM +

havd er klamme klumme k- rumme

OM JEG FATTER DENNE SIDES BERRETIGELSE PÅ www:
Citat
MEN SOM ANDRE SKRIVER *KLUMME* PAS PÅ

Der er ikke længere, end BYEN´s + gaden (kvarter), så langt kan der ikke være til dil
tyrker/ tro ``nazi`` luder_ mor.
Så din MOAR_ idag, hun gik efter din far

meter længere ned af fortovet, og DIN MOA´r havde dig med.
SAMMEN MED ALLA_ DINE ANDRE (z) KAMMERSJUKKER.

MEN ?

forskellen, var at de andre/ SJUKKERe havde VALGTET'
KLUMME ELLER SANDHOLM_////////

og for god ordens skyld / Lille Danmark.

Til klumme

FATTER IKKE DU IKKE ER BLEVET
TIL

men BEGYND HER, din MOTHER er smidt på nettet.
Du kan nemt kende hende, = uden arme og ben.
http://www.fucktube.com/

Men selv DIN mor skal vel TJENE penge.
Stakkels klumme + klamme + tåbe.
Ikke for at gøre PIS på en Svensker der sikkert havde mindre
at sige om Lille DIG, men han HED TAUBE, og hadede mennesker som DIG.

Nå_ men håber du stadig SOVER TRYKT/ sammentrykt.

Latterlige menneske af en araber- FUCKER,
SOM KUN HAR SIN MENEING OMG SIG SELV OG INTET ANDET.

OM JEG FINDER DIG OPHIDSENDE ja_da
IKKE MERE END ANDRE, DER IKKE KAN PISSE PÅ arabistan
UDEN AT FÅ PIS/ BRYST AF MOA´R

Men hvad--------du er trods ALT en

fucking elsket PISPOT.

SOM

HØRER

HJEMME

øHHHHHH

hvor kom vi

t

i

? Øhhhhhhh

fik jeg nu TIL_ med.

Fuck klumme
:-