/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forbedret kandu service
Fra : svendgiversen
Vist : 750 gange
11 point
Dato : 18-06-09 18:29

Er der andre end jeg der har observeret en forbedret brugerservice i kandu?

Eksempelvis udelukkes points svindlere nu langt hurtigere end tidligere...

Efter megen kritik: Ros til kandu teamet.

Svend, der nu oven i købet har team navne...

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 18-06-09 18:31

Stor Ros til Teamet !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-06-09 18:33

Jeg har ikke haft brug for sevice til alle mine dobbeltprofiler.
Men ellers er det vel godt nok.
*****

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-09 18:37

Har lige modtaget mail fra Rasmus (Kandu)...

Der bliver ryddet op nu

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-06-09 18:42

Godt.

Sikkert samme Rasmus jeg fik mail fra...

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 18-06-09 18:50

Kanon! Thumbs up!!!

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 18:59

Citat
Har lige modtaget mail fra Rasmus (Kandu)...

Der bliver ryddet op nu
så hold du hellere et øje med dine point

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-06-09 19:00

Herligt at det hele ikke "sejler på Kandu" Stor ros til teamet bag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-09 19:06

Citat
så hold du hellere et øje med dine point

MINE point fejler intet (vis du bare spørgsmål hvis du kan)

Det er platugler som dig der trænger til fjernelse....

Det ENESTE du kommenterer her på Kandu er MIG

At du så PÅSTÅR/PÅSTOD du er mig, gør jo kun at Kandu roligt kan fjerne min "dobbeltprofil" - ikke

Og Barkebillen VAR advaret da han begyndte på sit pjat....

Så "spar" du hellere lidt på din profil

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 18-06-09 19:08

Teamet længe leve !

De gør det de er bedst til.

Afliver de "ærlige", som snyder åbenlyst & bevidst for at provokere.

Men er ellers ligeglad med den daglige snyd, som man kan se foregå "i det skjulte".

Bortset fra det, så stor tak til de hjælpsomme Kanduer, som ikke snyder (så meget)

eller slet ikke!

Aflivet

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 19:12

Citat
Det ENESTE du kommenterer her på Kandu er MIG
jeg har da på ærlig vis allerede optjent ca 60 point i denne måned, enda helt uden snyd. Jeg kan da godt forstå du gerne vil af med mig, da jeg jo skriver om dit snyd. Enig i at BarkeBillen fortjent blev blacklistet, men lidt underligt at du kun mistede dine snydepoint, men ikke blev blacklistet ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-09 19:16
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-09 19:17

Citat
da jeg jo skriver om dit snyd

Som IKKE foregår Eller bevis det modsatte

Citat
men lidt underligt at du kun mistede dine snydepoint, men ikke blev blacklistet

Nej det er IKKE spor underligt - det var IKKE mig der snød

Spørgsmål "stilet" til mig svarer jeg da på - det er alm. høflighed.... Hvis du ved hvad det betyder....

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 19:25

Citat
Nej det er IKKE spor underligt - det var IKKE mig der snød
hvorfor var det så dig der mistede dem ? eller påstår du stadig du var tvunget til at modtage dem ligefrem pointvoldtægt

ang det med høflighed så har der vist været flere indlæg omkring den måde du kan finde på at opføre dig på når det ikkel ige går efter din næse.

Nå vil ikke bruge mere af svends indlæg på dit snyd, af en eller anden årsag er du og alle dine profiler fredet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-06-09 19:29

Ohhhh my god.... lad Teamet bag Kandu nulstille ALLE pointkonti og lad os så se, hvor mange seriøse brugere, der er tilbage - bar en sjov tanke, men ku' nu godt tænke mig at se, hvad der skete - hold da op hvor ville mange få ondt i r****
NB: Nulstil bare min... det er ikke derfor jeg er her!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-09 19:32

Jamen så held og lykke med dine "påstande"....

Citat
eller påstår du stadig du var tvunget til at modtage dem

JA - det styrer serveren når spørgeren trykker på knappen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-06-09 19:48

Ja Clan - det kunne være sjovt.
Hilsen profilerne.

Emesen
e.c
Emesen.
Eyvind.
.................................... morsomt indfald.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 11 point
Dato : 18-06-09 19:50

Længe leve Rasmus!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 18-06-09 20:26

Rasmus ... Fin fyr !

Nu kommer Kandu til at køre på skinner.

Aflivet

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-06-09 20:26

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 20:57

Er der nogen som kan fortælle mig, hvad al den snyd og humbuggeri det skal til for, ???
kunne der ikke laves et speciel forum. hvor disse snyde pelse kunne boltre sig, jeg tror at det ville kunne give KANDU ET PIFT i den rigtige retning som Kandu jo vitterlig står for,
Spørg om dine problemer, og kanduer vil hjælpe dig, uden tøven,
kjeld

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 18-06-09 21:11

Yes, Kjeld - Og giv så månedens præmie til den heldige vinder HVER måned.
Send nyhedsbreve, når der nu reklameres med det.
Hold kurser, som der står.

Ja, gør Kandu.dk til det, som Kandu.dk siger det er

Men det er jo langt lettere at gå efter "snyde tampene", som jo bare driller.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 22:14

Citat
Men det er jo langt lettere at gå efter "snyde tampene", som jo bare driller.
fra Alivet.

Der står hjælp til rådighed for temaet for at kikke og holde snyde pelsene
under op syn, hvor for benyter temaet sig ikke af sådan et tilbud, ??
det undre mig rigtig meget, ??
har temaet noget som de ikke vil sige til andre, jamen det har vi vel alle
sammen, men de som står for temaet de har tros alt et forum som de
burde servicere, så dem der ikke ønsker at snyde på nogen måder,
de kan føle sig mere velkommen. det var ønske tænkning herfra.
kjeld

Kommentar
Fra : ppppppppppppppp

Dato : 19-06-09 08:12

Teamet er da ligeglad med den "almindelige" snyd.

Nu har Teamet vist sin STYRKE, slettet nogle profiler, alle kan ånde lettet op,
og fortsætte deres eget snyderi. Fred med det.

**************************
Ja, jeg ved godt at der er nogen, som IKKE snyder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

**************************

Det var mere på sin plads at skride ind overfor krænkende udtalelser om brugerne,
religion, politik o.s.v.

Men det er helt OK.

Ja, jeg er ikke sart selv....

Men smammere & ***officielle*** snydere er hoved-fjenden.

Godt nok !!!!!!!!!!!!!!!