/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny computer !!
Fra : Dumstrei
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 18-06-09 18:26

Hej alle sammen !!

Er der nogen der kan finde mig en god, men også billig computer. Skal bruge den til efterskole-brug, men kommer nok også til at spille et par spil på den. Spil ligesom Red alert og sådanne spil ?

nogen der kan finde en ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-09 18:39

Ny eller brugt....

De fås jo i ALLE prisklasser fra 3.000 og opefter....

Så det er et spørgsmål om HVAD du vil ofre....

Kommentar
Fra : Dumstrei

Dato : 18-06-09 18:41

Det er ligemeget om den er brugt eller ny. Hvis man kan finde en der har lang batteri-tid, okay god til diverse og måske højst 14". Så gør prisen måske ikke så meget !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-09 18:48

For 4-5.000 er der masser af tilbud på notebooks der kan klare det du ønsker - det er reelt blot at kigge tilbudsaviser igennem...

Dog gentager jeg gerne mig selv - notebooks egner sig IKKE til spil - og det er ikke sådan lige at skifte grafikkort i den slags....

Men de "større" har som regel et kort der kan klare de fleste spil...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-06-09 18:54

Prøv at check denne side:
http://minreklame.dk/ComputerCity

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-06-09 18:58

Acer Aspire 7730 T6400 har et udmærket grafikkort - se side 2, nederst til venstre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-09 19:08

Der er ingen side 2 på Kandu

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-06-09 19:35

Hvad kan du bedst li'... Persillesovs, smørsovs, bernaise eller brun sovs??
Gå ind på EDB priser hjemmeside og søg... det DU finder bedst til prisen, eller snak med din lokale forhandler (så har du også en at brokke dig til / spørge til råds)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-06-09 19:37

Refi altså

Kommentar
Fra : janik

Dato : 19-06-09 00:02

Kommer jo også an på hvad for en Red alert du skal spille??

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-06-09 22:30

Hej alle sammen . Mon Dumstrei fik købt en billig pc ??

Kommentar
Fra : Dumstrei

Dato : 30-06-09 13:07

Nej, har ikke købt en endnu. Venter stadig på at finde den rigtige computer !! :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 13:54

Der "rigtige" finder du aldrig.....

Der kommer nye HVER DAG

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 20:20

[CITAT]Den "rigtige" finder du aldrig..... der kommer nye HVER DAG/CITAT]Nemlig . Og skulle vi alle vente på den helt rigtige, var der nok ingen, der havde pc

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-07-09 10:55

Du bygger da bare selv en

Annuller spørgsmålet
Fra : Dumstrei

Dato : 11-07-09 13:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål