/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
vurdering af Royal Copenhagen
Fra : janni_s
Vist : 2208 gange
20 point
Dato : 18-06-09 14:39

Hej

Jeg har arvet to store vaser fra Royal Copenhagen. De har begge etikken, hvorpå der står "Royal Copenhagen Crystal". Vaserne er som nye, og er lavet i farvet crystal, en farve inden i og en anden på ydersiden. Den store af dem måler 45 cm i højden, og den lille måler 33 cm. Jeg tror vaserne er meget unikker, da jeg ikke har set nogen magen til. Jeg har ikke kunne finde dem på nettet og de produceres vist ikke mere. Så vidt jeg er orienteret har startprisen været meget dyr, i hvert fald over 10.000.
Er der nogen der har nogle ide om hvad disse vaser er værd, uden at se billedet af dem, eller er der nogen der har forslag til et sted, hvor man kan få sine ting vurderet og evt sælge dem?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 14:59

Laurits.com

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 30 point
Dato : 18-06-09 15:00
Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 18-06-09 15:01

tak.. Jeg har kigget, men jeg har bare indtrykket af, at alting bliver solgt til meget mindre end deres værdi. Tror mere denne side er god hvis man er køber.

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 18-06-09 15:05

TAk HelleBirgitte

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-09 15:06

Prøv her
http://www.lauritz.com/Default.aspx?LanguageId=1&gclid=CK_BtfD0k5sCFcIWzAodfShziw jeg har købt en del her, men vær opmærksom på salær osv, men hvis du har vurderingen kan du førsøge at sælge dem andre steder.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-06-09 15:37

Citat
TAk HelleBirgitte
velbekomme

Godkendelse af svar
Fra : janni_s

Dato : 06-07-09 20:16

Tak for svaret HelleBirgitte.