/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hotensia.
Fra : Annielundgreen
Vist : 904 gange
20 point
Dato : 18-06-09 11:20

Hejsa Vi har i haven 5 Hotensia, men de bliver brune i blomster og blade, og så visner de.
Hvad kan der være i vejen med dem ??

Accepteret svar
Fra : achtonfem

Modtaget 30 point
Dato : 18-06-09 11:22

De skal have masser af vand, så hvis du ikke vander jævnligt kan det være årsagen.

Godkendelse af svar
Fra : Annielundgreen

Dato : 18-06-09 11:27

Tak for svaret achtonfem.
Men jeg syntes os, at vi har vandet dem godt....
Men tak skal du ha

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 18-06-09 11:53

Det kan være at de er placeret forkert. Sol, skygge, halvskygge. Nogle typer er mere hårdfør end andre.

Kommentar
Fra : Annielundgreen

Dato : 28-06-09 22:07

Hejsa Hoegh...
Tak for dit svar...
Vi har flyttet dem fra skygge til sol, men det hjælper ik en dyt....
Så nu får de lov til at stå... øv øv øv
M V H Annie.