/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Suzuki swift
Fra : gril
Vist : 702 gange
500 point
Dato : 18-06-09 11:19

Hvor finder jeg stelnummeret på en Suzuki swift den er fra 1986 er er en 1,6 3d

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-06-09 11:32

På din Registreringsattesten

Hilsen swarn

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 260 point
Dato : 18-06-09 11:46

På torpedopladen til venstre (set når du står og kigger ind i motorrummet fra forenden)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-06-09 14:15

Suzuki har afskaffet stelnummeret på deres biler for at holde prisen nede.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-06-09 16:27

Nå så det mener du Flash77
((så kan den jo af gode grunde ikke længere registreres i Danmark))

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-06-09 17:29

Ork jo - man skal bare ALTID huske at sige Suzukis slogan når man kommer på motorkontoret: "En bil er en bil" - så kan de godt se at det kan de slet ikke argumentere imod, og så bliver den registreret alligevel i deres specielle Suzuki register.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-06-09 19:09

Ja se det var jo en nyhed
Den eneste Suzuki jeg har haft... var en motorcykel (mange år siden), men har en ven, som er Suzuki forhandler... det er derfra jeg har oplysningen
Til andre... så kan man ved hjælp af registreringsnummeret, få oplyst registreringsnummeret hos "Bilbogen" v/retten i Århus på tlf. 86 12 91 45 mellem kl. 11 og 14

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-06-09 19:11

Vrøvl...
så kan man ved hjælp af registreringsnummeret, få oplyst registreringsnummeret ... der skulle stå:
"så kan man ved hjælp af registreringsnummeret, få oplyst stelnummeret"
Sorry...

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 22-06-09 20:36

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-06-09 12:07

Velbekomme og takker for points