/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
udklip til Sankt Hans
Fra : snusi
Vist : 4390 gange
200 point
Dato : 18-06-09 10:35

Synes næsten jeg har søgt overalt og prøver derfor om jeg kan få hjælp hos jer

Jeg skal finde pynt i karton til Sankt Hans, f.eks heksehat, heks, kost.

Det må gerne være rimeligt let at lave da jeg ikke har fået meget tid stillet til rådighed og jeg har beboere på plejehjemmet til at hjælpe mig med at klippe ud.

snusi

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-06-09 11:08
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-06-09 11:09
Kommentar
Fra : snusi

Dato : 18-06-09 18:22

Jeg har set de sider og kan desværre ikke bruge nogen af dem

snusi

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-06-09 18:25

Hvad er det så du søger

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-06-09 19:02

Du tager dit/din kones gamle kjole og din rigtige ældste kost.

Her har vi i mange år brændt en hekst der i klædedragt mindede om nabo konen.
Hvad hun måtte høre meget for...

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 18-06-09 19:18

Det er pynt til det rum hvor beboerne skal spise før heksen skal brændes af, der skal pyntes. Heksen til bålet har vi
Beboerne kan ikke klippe de detaljer på de udklip ud og uden detaljer, ligner det ikke hekse , desværre.
Jeg ved godt at det ikke er en nem opgave jeg har givet jer

snusi

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-06-09 06:21

Kan du ikke bare printe nogle farvebilleder af hekse m.m. ud på nogle A4 ark og hænge op?
Er det sådan noget du efterlyser?
Hvis ikke må du uddybe helt nøjagtig hvad det er du søger.

hawaii7

Annuller spørgsmålet
Fra : snusi

Dato : 19-06-09 16:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Tror faktisk ikke det er muligt at klippe sådanne hekse, derfor annullerer jeg spørgsmålet og tak til de svar der er kommet

snusi