/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
grundlæggende knallert bog
Fra : david_dollas
Vist : 1164 gange
20 point
Dato : 18-06-09 09:06

Jeg søger en bog der illustrere med billeder og tekst, hvordan en knallert er bygget op. Hvordan motoren fungere, osv... Ligesom vi kender det fra reperationsbøger til biler, hvori der f.eks er illustreret hvordan det hele er sat sammen skrue for skrue.

Det skal ikke være til en bestemt knallert, mere sådan en "hvordan fungere en knallert" bog.

Det er vigtigt at der er illustrationer med i.

hjælp :)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-06-09 09:16
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-06-09 09:18
Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 18-06-09 09:29

Den ser god ud... Glemte lige at skrive at den SKAL være på dansk.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-06-09 16:01

jeg vil gerne høre hvad du syns om den haynes bog fra thansen hvis du køber den.
Måske jeg vil købe en selv.

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 18-06-09 16:02

Det er ikke til mig selv, det er derfor den SKAL være på dansk...

jeg har nu prøvet at kigge rigtig mange steder, men syntes ikke jeg kan finde en.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-06-09 11:50

Nå ja den skal være på dansk. Hmm ja dem jeg har set på biblioteket de handler vist mest om de gamle knallerter. puch maxi og i den stil.

Men du kunne da prøve at besøge det største bibliotek i nærheden af dig også se hvad de har og se om du kan købe den nogen steder.

Men hører gerne hvad du finder ud af. Jeg skal prøve at kigge på biblioteket men det har jeg gjort og syns ikke jeg fandt noget spændende. Men hvad med en større bogbutik.

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 19-06-09 12:47

Har prøvet "bog og ide", og de andre store... Har også prøvet på de forskellige forlags hjemmesider. Så det må nok blive en engelsk en så... trist.

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 20-06-09 07:34

projekt droppet...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-06-09 13:54

Så skriver jeg fandme en hvis der hvilkelig ikke er skrevet nogen i forvejen.
Der er en som hedder politikens store cykelbog den er ret god måske de har lavet en om scootere også.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-07-09 15:45

Jeg købte den bog hos thansen http://www.thansen.dk/product.asp?c=701854936&n=1709640224&pn=1709641915

Den er meget god. Det er mest om 2 takt scootere men der er mange nyttige informationer så hvis man kan engelsk så er den udemærket.

der følger en lille bog med som oversætter engelske ord til dansk.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-07-09 14:55

Et alternativ kunne være at du købte en motorcykel bog, dem er der nogle stykke af på dansk.
Et helt det samme men kan da bruges.