/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Klumme krumme.............
Fra : troldenesdhb
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 18-06-09 08:38

Dit tip er ok, lidt omstændingt, men helt ok

At "noltus55 " er snot dum, men stadig mener at han skal bedømme dit tip er jo bare ærgeligt!!

Han er nok også en af dem der slår sig ned som tatovør og ødelægger mere end han gavner.

Jeg vil prøve dit tip næste gang jeg støder på et pwp

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-06-09 08:46

og det var dette tip

http://kandu.dk/tip19796.aspx

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 09:11

Er der for mange af sådanne profiler på Kandu,
ja eller nej
Advarsel hvis ikke du kemder disse profiller !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-06-09 13:08

--------------------------------------------------------------------------------
TOTALIDIOT Lad være at fortælle at du har børnebørn...Du er for dum til at formere dig piaskov

Dato : 17-06-09 15:47

--------------------------------------------------------------------------------
bentjuul dog
Ved du ikke hvad en klikke dannelse er
Det er jo det vi danskere kalder en klikedannelse....meeen jeg ved godt man skal kunne stave ...bare nogenlunde Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 16:13

--------------------------------------------------------------------------------

Hvad har jeg nu gjort siden jeg skulle BL her

Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 14:59

--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor har du blacklistet mig igen lille vic2000 det var hurtigt, jeg nåede kun 4 indlæg inden jeg blev blacket - tilsyneladende har du ikke gjort det ordentligt, siden det her indlæg kan komme med

det er det lille vic2000 forsøger at få med snerose men det tror jeg ikke han får med det øvl han har skrevet som han påstår er fra snerose
Og så vil jeg blæse på at du har blacklistet mig

Hov forresten jeg kan jo ikke skrive her når jeg er blacklistet
Ja så blev jeg blacket, men fik fyret 2 indlæg af selvom jeg var blacket så andre må tage over

Her er et par eler tre profiler som ikke kan læse, hvordan kan de så give råd. vurder selv, ??

Kommentar
Fra : peque

Dato : 18-06-09 10:08

Tja dertil kan jeg nu komme med nogle gode eksempler - er man ligeglad og kan leve med fejl eller lign - så brug det -MEN hvis der er korrupte data eller ikke valide data i et rar arkiv - så er det da absolut ikke at jeg ville anbefale at fylde dataen ud på denne måde.
(dog har jeg ikke selv haft disse problemer , men kan nu også forestille mig det er et nere udbredt blandt Windows Brugere.)

Men skulle jeg hente en langt dokument, Lydforedrag eller lign - der ligger i et rar arkiv - ville er statning af data kun resultere i jeg mangler noget i den sidste ende - Det gfiver IKKE original, men er statter de korrupte sdata med nogle der bliver accepteret - MEN det er ikke det samme.

PS:
vic2000 ?????????? Come on hvor gammel er du - har du ikke andet at lave ?
Hvad er det lige dit problem er - siden vi andre skal blandes ind i jeres kontroverser?
Er du ikke moden nok til sådanne et forum?
Føler du dig mindre værd og er nødt til hævde dig selv - for at du føler du er noget værd.

Uanset hvad - så længe du kopier folks indlæg - så har du jo selvfølgelig husket at få en godkendelse fra dem inden du offentligør nogle ting de har skrevet under dit navn???
Come on - bliv voksen og tag dine nederlag, sejr med oprejst pande.
Således undgår vi allesammen at dette bliver et nyt pattebarns forum.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 11:12

Fra peque
Citat
at dette bliver et nyt pattebarns forum

peque; det er jo ikke noget det bliver, for sådan er det allerede pt,
mit indlæg er kun ment som en oplysning og advarsel om hvor store pattebørnene er, og hvad man kan forvente at blive presenteret for, hvis ikke man viser underdanie af nogle kanduer, som vil gøre sig bemærket,
du kender måske allerede Moraae min is er ikke så stor Bent,s
( måske misundelse som er en grim sygdom, men hvem kan vide)
kjeld

Kommentar
Fra : peque

Dato : 18-06-09 11:37

Hey Vic200

Det gør det da absolut ikke mere modent at du konstant i en 3-4 spørgsmål konstant sætter nogle kommentarer ind.
Sjovt nok når man ser på den liste du har med blacklistet mennesker som ikke må skrive i dine indlæg:
Kode
#        Bruger    Medlemsdato
1       bentjuul    19-03-2002
2       Manse9933    02-02-2003
3       bsjh    16-03-2004
4       Klumme    09-12-2004
5       piaskov    26-01-2008
6       Dahab    14-10-2008
7       onkelklog    09-05-2009
8       Klogesen_Pro    20-05-2009
9       Snydetampen    01-06-2009
10       oprydder    01-06-2009
11       vic20    14-06-2009
12       vic200    15-06-2009

Så kig lidt på deres points - hor mange de enkelte har, hvordan de ligger på listerne.
De har uanset hvad din forudsætning er - FORSTAND - på hvad det er de skriver - ellers havde de nok ikek haft så mange points, besvarelser mm - så undrer mig lidt over hvad det reelt er - du er børnefornærmet over.

mener ikke at du tilføjer noget voksent til forummet eftersom du spammer mere end noget andet - og virkelig selv er ude om folk har en nedsættende holdning til dig - det ville jeg iohvertfald have - hvis man skulle læse indlæg fra andre spørgsmål - fordi du føler dig uretfærdigt behandlet.

Nu besvarer jeg hovedsagligt kun på Linux/Java HTML spørgsmål, men ligefrem at se dette her - det er jo lige før at Extra bladet's Nationen er et mere voksent sted - men skiller man tosserne fra - (gæt hvem jeg mener) så syntes jeg reelt dette er et af de bedste hjælpe forummer.
Selvfølgelig skal der være plads til gas og ballade - men hovedsagen (uanset om man har fælles holdninger, menninger og opfattelsaer af tingene) at man når til et punkt, hvor den der har stillet spørgsmålet omkring hjælp - ender med at fået løst sit problem.

Det handler jo ikke ligefrem om min P** er større end din, eller om min far er stærkere end din???
Come on - saglig diskutioner tak

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 12:09

Citat
ellers havde de nok ikek haft så mange points

Så følger du ikke med ret meget, ( her søges til 500 klubben 11 til bytning af super point, vi er ennige om at dele,) det spørgsmål har du så ikke set,
så reelt er det nok begrænset hvor mange af de super point er optjent på reel viden til spørgsmål. jeg selv kalder det svindel og humbug, men jeg er meget modstander af dette point system, og det er der nok mange der er,
det er ikke forventning til den sølle præmie jeg er her,

Citat
fordi du føler dig uretfærdigt behandlet

på ingen måder, jeg er så gammel. og har en utrolig toldmodighed. men dog til en vis grænse, for så bider jeg, for det er 3 gang jeg er på kandu.
de sidste to gange er også gået over i misundelsens brød prencip

CITAT]dette er et af de bedste hjælpe forummer[/CITAT]
vi kan ikke blive uenige, igennem kandu er der mange der ringe direkte til mig,
men misundelsens brød er bittert at sluge, for nogen her på kandu,
mit mund hæl ;; er du klogere end mig, så skal jeg nok prøve at få så meget ud af det som muligt,
kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 12:15

pt gå på forsiden pt så ser du hvordan man selv giver sig selv point

Kommentar
Fra : peque

Dato : 18-06-09 12:18

Nu er det ikke ligefrem fordi jeg syntes points systemet er en god ide - men det giver da motivation til mange omkring at gøre det til en sport. om der er 2 eller 200 points - er ligegyldigt for mig.
Citat
Så følger du ikke med ret meget

Tja det gør jeg nok ikke - men følger med i de spørgsmålkategorier jeg abonnerer på, og en gang imellem tager seneste spørgsmål listen - MEN så møder man

hvad der ikke er ligegyldigt - syntes jeg at du hopper ind og opfører dig som et pattebarn på 2 år og kopierer ting ind i teksten, efter du er blevet misundelig,fornærmet eller andet - der giver dig en grund til at udstille andre - så tja har jeg reelt tabt alt for dig kjeld - og det er bare uanset hvam,hvad hvor og hvilken person du er.

At klippe sådanne ud og f.eks udstille PIASKOV i denne sammenhæng som INTET har med dette spørgsmål eller lign at gøre - jamen jøses,.

Citat
mit mund hæl ;; er du klogere end mig, så skal jeg nok prøve at få så meget ud af det som muligt,

hold da op du egotripper Dig dig og dig.
Hvis ikek der er nok opmærksomhed omkring dig - skal nok selv skaffe den.
men held og lykke med at spilde dit liv på tja - ingenting og børnefornærmelse.

Man kan jo da se hvor hamrende intellegent du er - eftersom du er nødt til at kopiere andres spørgsmål/samtaler mm ind for at komme med en saglig kommentar.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 18-06-09 12:25

Citat
pt gå på forsiden pt så ser du hvordan man selv giver sig selv point

Tja har sgu ikke rigtig nogen mening pointsystemet, det er på ingen måde noget jeg interesserer mig for - da jeg i mit almindelig hverdagsjob tjener nok og kan ikke blive fornærmet eller misfornøjet over andre tjener de penge. - men kan da forstå du føler dig snydt som ind i H........?????

Ellers havde du vel ikke lavet sådanne børnehave nummer fra starten af!

men held og lykke med det!

P.S. Så længe du kun har været medlem i 1 måned - tja hvor gammel er man så - iohvertfald nok til du ikke behøver at fortælle mig, belære mig omkring systemet i Kandu - Det accepterede jeg reelt allerede for 5år siden da jeg meldte mig ind.
Men allerede nu har jeg da en mening om dig - at dui har meget svært ved at håndtere nogle mennesker ved mere end dig, så er det nemmere at svine dem til og lave sin egen version af historien, men hva nu bliver jeg så også blacklistet sammen med de andre - man ja det er heldighvis ikke mig der taber på dette

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 13:20

jeg synes du skal have en mundsmag på hvordan point bliver til mange.
noget være svineri, er vi ennige ??
Kjeld

Alle emner side : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 af 10

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

2 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

3 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

4 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

5 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

6 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (4) Investering

7 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

8 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

9 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

10 18-06-09 100 SP Udbetalning (23) Økonomi

11 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

12 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

13 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (3) Investering

14 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

15 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (3) Investering

16 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (3) Investering

17 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (3) Investering

18 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (3) Investering

19 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

20 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

21 18-06-09 100 Er det her acceptabel ? (11) Kandu.dk

22 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

23 18-06-09 45 Akne.. Min behandling?? (7) Andet helbred

24 18-06-09 220 Til dig, PointSluger (2) Investering

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-09 13:44

Tja.
OM DET ER SVINERI ??? Nej hvis nogle gider at bruge så mange timer på 500kr - så herregud det kan ikke pisse mig af.

Men jeg syntes godt nok du er tudefjæs og er egentlig ret pinligt over at kommentere på din opmærksomhedsraid - så stopper her med en sidste kommentar.

Damn hvor må din familie være hårdt presset i hverdagen, hvis ikke der skal mere til at pisse dig af
Go torsdag

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-06-09 14:11

Tak for svaret peque.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 18-06-09 14:15

Jamen selv tak. Selvom det ikke var pænt at kommentere på vic2000 men tja - skidt sker !

Sorry det endte med tråden gik videre ud over grænsen i andre samliggender. Men tak skæbne et fjols !