/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Til klumme_k-rumme.
Fra : Mosebaek
Vist : 464 gange
150 point
Dato : 18-06-09 08:33

Daw! klumme_k-rumme.

Gider du ikke li`e smide adressen på,til den side hvor du fandt billedet ang. Opel motorer.
Stammer fra denne: http://kandu.dk/spg137089.aspx
Der er jo ufattelige mange forskellige Opel motorer.
F.eks. Vectra B: LX2 - SZR - XEL - DT - XE - DTL - NEJ - XEV.

Puha,godt man ikke er reservedelschef der.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-09 08:42

Jeg har lidt arbejde,der skal gøres.Men vender tilbage igen,lidt senere.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-09 11:36

Hr. klumme_k-rumme,er nok optaget af andre tråde,her på Kandu.
Meeen,jeg har tid til at vente.Ser ind igen,sidst på eftermiddagen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-09 16:22

Nå,i håb om en behjertet person har givet "PointSluger" en beroligende indsprøjtning,eller en dosis af et eller andet,prøver jeg at "forny" mit spørgsmål.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-09 16:34

Jeg kan da godt se at mit spørgsmåls-tråd,kommer til at ligne "PointSluger"s.

Det er kun mig selv,der svarer.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-06-09 21:22

har lige kigget på billederne, de stammer fra autodata, det program bilværkstederne benytter

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 150 point
Dato : 18-06-09 21:27

ok, læste lige tråden igennem, har du set her: http://kandu.dk/spg137089.aspx#1568065
klumme_k-rumme linker selv til autodata

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-09 07:38

Tak for svaret EXTERMINATOR.Der har jeg vist haft solbriller på,istedet for "3+" brillerne.

Citat
ok, læste lige tråden igennem, har du set her: http://kandu.dk/spg137089.aspx#1568065
klumme_k-rumme linker selv til autodata

Akja,det første man bliver blind på er øjnene.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-06-09 14:24

ikke se --- ikke høre ----- ikke forstå