/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
kamera Nikon fg 20
Fra : vvdriver
Vist : 1039 gange
200 point
Dato : 17-06-09 22:26

Jeg søger hjælp til at finde en brugervejledning til Nikon fg20. Den skal være på Dansk.

Jeg har samme spørgsmål(næsten) kørende under Kopier fra PDF fil. Der er kommet en del forslag,men mest på Engelsk,det fremgår tydeligt, jeg ikke kan Engelsk.
Så derfor,intet Engelsk.
vvdriver

Accepteret svar
Fra : me67

Modtaget 210 point
Dato : 17-06-09 22:32

Hej. Jeg mener at ha en liggende på dansk til en fg hvis det kan bruges.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-06-09 22:54

Du skal tage imod tilbuddet, for en dansk brugervejledningen findes ikke på nettet. Kun den engelske.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 17-06-09 23:14

Hej igen.

Var lige i gemmeren for at se hvad det var jeg havde. Det viste sig
skam at være til en Nikon fg20. (dog i kopier) hvis det var noget du
kunne bruge ?

Kunne blot mindes at jeg engang eftersøgte en manual til en fg model
og fik et tilbudt en kopi til en fg 20 som jeg takkede ja til.

Det kan jo så nu komme dig tilgode.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 17-06-09 23:23

Til me67
Jeg siger mange tak,og tager imod tilbudet.
Jeg ved godt,dette ikke er en handelsplads. Men hvordan kommer vi videre herfra?
Skal jeg sende dig en mail?.
vvdriver

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 17-06-09 23:47

Til me67

Citat
Venligst ME67

havde overset overnævnte.
jeg gør det samme
vvdriver

Kommentar
Fra : me67

Dato : 18-06-09 07:15

Hej vvdriver.

Send mig en pm med din adresse, så sender jeg kopierne til dig.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 18-06-09 07:52

Har aldrig før sendt PM herfra?.
Skal jeg gå ind på din brugerprofil, og bruge
"SKRIV TIL ME67"
På forhånd tak

Kommentar
Fra : me67

Dato : 18-06-09 10:51

Ja.

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 12-08-09 17:17

Tak for hjælpen me67.
vvdriver