/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Beskeden kan ikke sendes ..
Fra : weld
Vist : 1175 gange
100 point
Dato : 17-06-09 16:57

Jeg er ikke den største mobil bruger og har derfor brug for noget hjælp.
Jeg kan ikke sende beskeder eller ringe nogle op.

Den siger:
Beskeden kan ikke sendes prøv igen senere.

Jeg har prøvet noget lignende, hvor det skete det samme.
Her var grunden, at jeg ikke havde brugt mit taletidskort iløbet af et år - men jeg synes nu, at jeg har for et godt stykke tid siden været oppe og betale igen.

Kan det være, at der ikke er flere penge på? Har bare ikke fået den besked, hvor der står hvor mange penge man har tilbage lige inden den udløber.

Håber på lidt hjælp!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 17:01

Sådan en besked har jeg også fået flere gange, men jeg har abbonement

Så sendte jeg den igen og igen og igen, og lige pludselig bliver de alle sendt, så nu prøver jeg kun en gang, og venter pænt på et svar fra modtageren...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 17:03

Det skal da være muligt at selv gå ind og se kontostilling.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 17:05

Weld, du kan finde de fleste mobilmanualer hos www.tdc.dk bare skriv mobil manualer i søgefeltet, så skulle du gerne kunne finde din, og på den måde se hvordan du tjekker saldoen på dit kort

Kommentar
Fra : weld

Dato : 17-06-09 17:20

Hej jeg har en nokia 6230i, bruger taletidskort.
Jeg kan ikke rigtig finde noget i manualen som jeg kan bruge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 18:23

Jeg trykker bare *110# og på 'ring op' (grønt rør).
Så kommer saldoen i mit display.
TDC har det samme på deres taletids-produkter - her er koden bare *101#.

herfra http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=3364

Annuller spørgsmålet
Fra : weld

Dato : 04-08-09 15:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål