/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Tak piaskov
Fra : bentjuul
Vist : 840 gange
500 point
Dato : 16-06-09 21:05

Tak Pia fordi du har gjort os andre opmærksom på hvad det er den tåbe til vic2000 sender rundt til jer

Citat
jeg spørger mener du ?? at facebook skal have denne her smørre, for så tror jeg at det kan være med til at skade kandu ret meget, eller mener du noget andet.
tænk over det jeg skriver her
en mand kan spolere mere i et kvarter som der skal 1000 til at rette op i et helt år måske mere,
derfor vil jeg godt have din til bage melding, hvad du mener ,
med venlig hilsen kjeld

KANDU ER IKKE DET LUKKEDE SYSTEM SOM DU GIK OG TRODE, OG
NOGLE AF BAGMÆNDENDE ER IKKE SÅ VOKSNE AT DE UNDGÅR OG
GIVE DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER VIDERE .
TAG F.EKS , HER ANS FORTÆLLER GERNE HVOR DU BOR TIL ANDRE .
SÅ HVIS IKKE DU VIL HAVE KANDU BRUGER HJEM PÅ DIN ADR..
SÅ LAD VÆRE MED AT GIVE DINE OPLYSNINGER FRA DIG,
FOR DET VISSER DETTE HER SAMMENSATTE MEGET TYDELIGT .

MEN PRØV SELV OG BEDØM VED AT LÆSE SPØRGSMÅLET !!

REFI SUPER GODT GÅET. MEN – MEN. AF DATO 15-06-2009

OG SÅ SELV BEDØMME BØRNE HAVE TAKTIKEN VED AT NOGEN PRALLER,
MED AT JEG KAN NOGEN TING SOM DU IKKE KAN,

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 510 point
Dato : 16-06-09 21:11

Jamen skulle det være en anden gang bentjuul
Der er i hvert tilfælde ingen tvivl om at "manden" har og behøver akut

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-09 21:29

Jeg holder det lige åbent lidt endnu Pia det kunne være der kom lidt mere

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-06-09 09:14

Jeg ved ikke om jeg ligefrem vil takke Pia, personligt er jeg ved at brække mig over den måde det kører på Kandu for tiden og jeg er træt af at skulle blive ved at læse om det i indlæg efter indlæg.

Endvidere er det vel lidt underligt at uddele point for at fortælle at Vic2000 er koldbøtte som burde indlægges hurtigst muligt - det ved vi alle.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 09:53

Citat
Endvidere er det vel lidt underligt at uddele point for at fortælle at Vic2000 er koldbøtte som burde indlægges hurtigst muligt - det ved vi alle
tja, kig på havd du selv har fået point for

Vi må hellere forhøje point

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 17-06-09 10:55

Jeg giver achtonfem ret... Det er ved at være for meget med alt det fis omkring vic2000.
Det kan da godt være, at der kommer nogle uovervejede udtalelser, men han er sgu da ikke den eneste, der er her på kandu....

Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor folk hænger over ham konstant - spild af tid!
Og så skulle vi vel i øvrigt alle have lov til at komme med spørgsmål og kommentarer, ellers kan jeg ikke lige se fidusen.

Hvis man ikke "gider" ham, hvorfor svarer man så? Helt ærligt....!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 11:55

Lille snerose er det her bedre vi er da ligeglade med hvem du blacker http://www.kandu.dk/Spg133550.aspx men du behøver slet ikke at deltage det er helt frivilligt jeg må hellere forhøje point

Men jeg kan hjælpe dig med at undgå at deltage i det her spørgsmål

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-06-09 12:28

Jeg vil støtte snerose, hvis man ikke gider Vic2000, så ignorer ham. Der er andre her på Kandu som er meget værre. Tænk bare på alle Jagtspørgsmålene. Dem kan man også ignorere.
Og livet er alt for dejligt til personfnidder.

Hav en rigtig glad og dejlig dag i dag.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 12:32

Så lad være med at deltage granner01 men i kan ikke holde nalderne væk jeg kender det godt, men nu skal jeg hjælpe dig granner01

Også en god dag til dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 12:34

Granner01.... du kan ikke sammenligne vic2000 med jagtspørgsmålene

Jagtspørgsmålene er i deres egen kategori,hvor vi sagtens kan ignorer dem, men vic2000 er snart sagt i samtlige tråde, med mange deciderede urigtige svar

Vi kan alle lave fejl, men plejer da at tage det til efterretning når vi bliver gjort opmærksom på det,men vic2000 forsætter ufortrødent

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 12:39

Beklager Nordsted1 granner kan ikke deltage, det hjælper jeg hende med

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-06-09 12:50

Citat
Jagtspørgsmålene er i deres egen kategori,hvor vi sagtens kan ignorer dem, men vic2000 er snart sagt i samtlige tråde, med mange deciderede urigtige svar
Det er vel ikke helt rigtigt, der er andre brugere som også deltager i alle spørgsmål med mere eller mindre ligegyldige kommentarer, hvis de kan ignoreres kan Vic2000 vel også ?

bentjuul "hjælp" du også bare mig så der ikke kan komme flere indlæg som er mere saglige og som kan ødelægge din pointdeling med Piaskov.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 13:04

achtonfem næh, næh du må lide den tort at blive - du kender jo alt til at modtage - så jeg deler point ud på samme måde som du har modtaget her http://kandu.dk/userhistall.aspx?uid=268295&mode=4 og det her spørgsmål er vel ikke værre en dem du har fået point for, men det her bliver bare piaskov der får dem ærgelig for dig, når du nu gør dig umage for at få dem

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-06-09 13:16

Citat
du kender jo alt til at modtage - så jeg deler point ud på samme måde som du har modtaget her
- se nu hvad jeg skriver!! Jeg skriver
Citat
Jeg ved ikke om jeg ligefrem vil takke Pia, personligt er jeg ved at brække mig over den måde det kører på Kandu for tiden og jeg er træt af at skulle blive ved at læse om det i indlæg efter indlæg.

Endvidere er det vel lidt underligt at uddele point for at fortælle at Vic2000 er koldbøtte som burde indlægges hurtigst muligt - det ved vi alle.
- jeg siger intet om det er seriøst eller ej, men blot at jeg er træt af at høre om Vic2000.

Citat
ærgelig for dig, når du nu gør dig umage for at få dem
ja helt vildt, derfor har jeg allerede 2.080 superpoint alle modtaget fra mine mange dobb.profiler så jeg en eller anden dag om et par år kan toppe vinderlisten over dem alle + hvis jeg ville have dem havde jeg nok gjort lidt mere som andre unavngivne Kandu'er og slikket lidt istedet.

Kommentar
Fra : almindelig

Dato : 17-06-09 13:29

Er det den samme Vic I taler om?

Jeg søger faktisk Vic med postnummeret 2000.

Han sang altid sådanne nogle smukke sange og han var så kærlig.

Nu er det desværre mange år siden, at han sidst kom forbi mit barndomshjem.

Men alt var fryd og gammen, når han kom.

almindelig, er jeg
det var Vic ikke

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-06-09 14:02

PS: hvis det er din måde at gøre dig "umage" på for at få point her: http://www.kandu.dk/spg137016.aspx

så bliver du altså lidt snydt hvis piaskov ikke hæver pointene lidt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 14:07

Citat
så bliver du altså lidt snydt hvis piaskov ikke hæver pointene lidt
jeg tror sgu du har ret, tak for det, men pyt der komme nok nogle fra Teil til mig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 14:17

Citat
PS: hvis det er din måde at gøre dig "umage" på for at få point her:

Der er ikke nogen fare for du får dem for du er jo som bekendt BL hos mig
Næst efter vic2000 er du da ved gud dummere end bølgepap

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-06-09 14:28

Citat
Der er ikke nogen fare for du får dem for du er jo som bekendt BL hos mig
da ikke lige nu, men du kan da bare BL' mig, jeg tror ikke jeg deltager alligevel

Citat
Næst efter vic2000 er du da ved gud dummere end bølgepap
- tak for de pæne ord og undskyld jeg ikke gider lege med i din meget trættende pointsøgende latterlige måde at agere på. Og yderligere undskyld hvis jeg har gjort at du har følt dig truffet på nogen måde

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-06-09 14:29

PS:
Citat
Næst efter vic2000 er du da ved gud dummere end bølgepap
- vel lidt dumt at skrive når du selv ikke er for begavet, eller det er måske lige præcis derfor ??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 14:30

Citat
da ikke lige nu, men du kan da bare BL' mig, jeg tror ikke jeg deltager alligevel

Nej nej undskyld undskyld..
Det er ikke dig jeg mener jeg tager fejl
Det er scootersvinet jeg tænkte på ....eeejjj hvor pinligt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 14:31

Håber jeg er tilgivet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 14:39

piaskov - jeg er sikker på at achtonfem er storsindet og tilgiver dig og selv undskylder

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-06-09 14:41

Citat
achtonfem er storsindet
, jeg er født storsindet og fejl sker jo. Du er da tilgivet med det samme.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 15:05

Citat
Du er da tilgivet med det samme.

TAK for det Pia

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 16:10

Tak for svaret piaskov. Fortsat god dag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 17:10

Tak og i lige måde bentjuul.