/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Flyttegave
Fra : frostnielsen
Vist : 1377 gange
200 point
Dato : 16-06-09 20:27

Hjælpe.......

Min datters veninde på 7 år skal flytte til Jylland - vi bor selv i København. Pigerne har gået i børnehave sammen. Vi har næsten mistet kontakten med hinanden, men nu er vi inviteret til farvel arrangement.

Bør jeg tage ene gave med til arrangement ? og hvad skal jeg finde på ?

Da jeg ikke har datoen på hvornår det flytter, kan det være svært at tage en blomst.

Hvad gør jeg ?

KH

Frost

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 16-06-09 20:34

Hvis du har nogle billeder af pigerne sammen, ville jeg lave et lille album - så kan de mindes nogle af de oplevelser de havde sammen da de var små

Eller hva' med sådan nogle veninde smykker, dvs et ens armbånd e.lign til hver

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-06-09 20:37

Selvfølgelig tager du en lille gave med

En sød ide kunne være at besøge en turistbutik i Kbh. og købe f.eks. en kugle med "sne + seværdighed" eller andet, der kan minde pigen om Kbh.

Håber I får en hyggelig farvel-komsammen

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 17-06-09 13:38

Jeg tilslutter mig ideen med et foto af pigerne sammen, og alternativt et foto af din datter som hun ser ud nu.
Det kan du så sætte ind i en sød ramme, som du fx kan købe her:

http://www.ballerina.dk/group.asp?group=6

Vh
hyldeborg

Godkendelse af svar
Fra : frostnielsen

Dato : 29-06-09 19:09

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg valgte et billede af min datter samt brevpapir så veninden kan skrive og fortælle hvordan det går

tak for hjælpen

kh Frost