/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Et dumt spørgsmål
Fra : begga
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 10-04-03 12:23

Hvordan svarer man på et spørgsmål?

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-04-03 12:31

det er ikke et dumt spørgsmål. Dus kriver det der kaldes et indlæg og så vælger den som har stillet spørgsmålet hvilket af indlægne han/hun syntes er bedst og giver points'ne derefter

Kommentar
Fra : begga

Dato : 10-04-03 12:34

Tja, så vidt jeg kan se er der kun mulighed for at stille et spørgsmål eller skrive et tip

Kommentar
Fra : begga

Dato : 10-04-03 12:34

Tja, så vidt jeg kan se er der kun mulighed for at stille et spørgsmål eller skrive et tip

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-04-03 12:34

Du accepterer en kommentar som svar. Formodet svar blev afskaffet, da nogen smed et svar i et lønligt håb om at det blev acc., selv om det var forkert.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-04-03 12:38

Kandu,s ur er næsten 3 min foran

mvh
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-04-03 13:11

Du har ikke mulighed for at lægge et svar, men kun en kommentar.
Hvis spørgeren accepterer din kommentar som løsning på sit problem, bliver din
kommentar så til accepteret svar.

Så man kan sige, at om det er et svar eller en kommentar, du lægger
- ja, det afgøres ikke af dig, men af den, der har stillet spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-04-03 13:25

De spørgsmål, som er forsynet med ikonet af en hånd, er besvarede.
Alle de øvrige er ubesvarede.
Så du har masser af muligheder for at lægge kommentarer, og dermed
også for at få nogen af dem accepteret som svar.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 10-04-03 14:23

Hej begga
Der er ikke nogle dumme spørgsmål,men der er tit mange mærkelig svar
Prøv at kigge øverst til venstre " Kom godt i gang" der står hvordan det gøres
Hilsen swarn/Hvidovre

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-03 14:34

Nederst på siden hvor spgsm står er der skrevet

begga, du har følgende muligheder

Skriv dit indlæg

Her kan du indlægge en kommentar til spørgsmålet.
Nederst på siden hvor spgsm står er der skrevet

Abonnere på spørgsmål

Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, hver gang der er et nyt indlæg til dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Og så trykker du på send indlæg, og så har du svaret på spgsm.
--------------------------------------------------------------------------------

mvh Bantam

Copyright © 2000-2003 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 10-04-03 16:25

Hey,
Rellom har svaret dig.
Nu kan du acceptere det som et svar (eller afvise) uanset kommer du ikke en forklaring nærmere, da den er bedst beskrevet.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-04-03 17:02

Til begga

Du svarer på et spørgsmål på samme måde som du har skrevet dette:

"Tja, så vidt jeg kan se er der kun mulighed for at stille et spørgsmål eller skrive et tip"

// Toupie

Kommentar
Fra : nikolajuddberg

Dato : 10-04-03 21:22

ja undskyld jeg såørger dig men hvordan har du stillet dit spørgsmål ?????????????????????????????????

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 11-04-03 12:07

Tak for svaret bantam.