/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Til Eyvind om Ubuntu!
Fra : heller22
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 15-06-09 23:33

Hej Eyvind.
Jeg kan forstå, at du bruger Ubuntu. Kan du kort fortælle mig, hvad der er så godt ved det i forhold til Windows?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-09 23:56

Vi er da flere som bruger Ubuntu Eyvind har engang udtalt (læs skrevet) at han mest er til Windows, jeg er på vej væk fra Windows og over til Linux Ubuntu, jeg skal aldrig have en Windows Vista, det er rigeligt med de 2 jeg har support på, Windows 7 RC leger jeg lidt med, men det er Ubuntu som er fremtiden

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 00:12

Så må jeg desværre omformulere mit spørgsmål. Eyvind, hvorfor er du mest til Windows og ikke til Ubuntu?

Hej o.v.n. Dig vender jeg tilbage til en anden dag med spørgsmål om Ubuntu, ok? , For mit spørgsmål er internt mellem Eyvind og mig. Så undskyld at det kom til at fylde i din indbakke .

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-09 00:16

Jeg har lige læst spørgsmålet til Severino her i dette spørgsmål står der ingen steder at det en tak for hjælp spørgsmål, eller at jeg ikke må blande mig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 00:24

Bevares da. Hej Eyvind, dette spørgsmål er et du bare skal besvare med, hvad der end passer dig. For det er et tak for hjælpen indlæg . .

Og o.v.n. Du må dæleme blande dig alt det du vil. Det er din fulde ret, når jeg bliver ved med at spamme dig .

Bare Eyvind ville svare, så du kan slappe lidt af efter en lang arbejdsdag med andre vigtige mails end disse her.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-09 00:27

Eyvind sover sikkert sin skønheds søvn spam du bare løs, der river benet af fluen, det her er jo ikke noget jeg skal blande mig i

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 00:31

O.v.n. Jeg er godt nok en hel del fatdum. I nat, da vi spammede Anitapia, brugte du også udtrykket med at rive ben af en flue. Hva hulen betyder det .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 01:16

o.v.n. Det var ikke Anitapia, men Piaanita . Nu vil jeg . Men vil jo gerne vide det om fluebenet .

Gonat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-09 07:40

Nu sover i begge, men så kan jeg da i mellemtiden fortælle om dyreplageriet

Du kan undgå at få mail, hvis du fjerner fluebenet i - ja tak send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål- lige over denne boks

Fjerne flueben=river benet af fluen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 10:58

Hej Nordsted1

Ja, jeg er godt nok ikke den hurtigste knallert på molen .

Citat
Fjerne flueben=river benet af fluen
Jamen selvfølgelig da. Tak for det .

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-09 11:18

Det er altså meget værre dyrplageri at fjerne trådene så pipfuglene ikke kan hvile sig, at rive et ben af fluen er ikke nær så slem (jo jeg havde fjernet markering, jeg er på fra en anden computer og har fået hele dyngen af mails en gang mere )

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 16-06-09 11:51

Og mig kan i ikke spamme, for jeg bruger gmail via google startside og der kommer kun een mail ligemeget hvor mange i sender.

Jeg kører med > win 7 dk > Vista > XP > win 200 > win ME > win CE core 5 > ubuntu >
special ubuntu til netbank > ubuntu live persistent (pendrive) > forskellige Linux udgaver.

Jeg hjælper forskellige mennesker og holder derfor mest mit windows vedlige.

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 12:12

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 18:18

Altså o.v.n.

Citat
eg er på fra en anden computer og har fået hele dyngen af mails en gang mere
Så spammer du dæleme dig selv nu .

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-09 20:47

- ja ovn har sat den til at hente alt - for ikke at gå glip af nogen mail.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 23:21

Hejsa alle sammen .

Jeg er ved at rydde op i min indbakke i mails fra Kandu. Og så finder jeg det her besvarede spørgsmål, som jeg selv har stillet, og det er stadig åbent for indlæg.
Citat
Dette spørgsmål er blevet besvaret, det er stadigvæk muligt at skrive indlæg, og abonnere på nye indlæg
Hvordan hulen skal jeg afslutte det ?????

Det er da til at få af.

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-07-09 23:50

Det kan ikke afsluttes..............................

Men Heller22 - du er da den eneste som ikke får mail om spørgsmålet, med mindre nogen køber retten til at se det.

Alle andre øver da bare vold mod den stakkels flue og river benet af.