/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Er det dyrplageri?
Fra : severino
Vist : 878 gange
50 point
Dato : 15-06-09 23:12

Trådløs internet vinder mere og mere frem. Når man ser på http://peecee.dk/upload/view/176015 kan man spørge sig selv, er det ikke synd for de små fugle?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-09 23:14

Jaaa det er synd ...hvor får du det dog fra

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 23:25

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-06-09 23:35

JA det er det er det samme med høje toner for hunde og katte, der må mennesket jo bare stå af, for at opfange disse høje toner,
jeg ved at der var en over gang ude ved Blåvand Radio med de høje toner fra bla, parabolerne når der blev sendt,
så kunne hundene godt begynde og stå og tude, jeg mener det strækker sig til dyre plageri

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-09 23:45

Du tager fejl, vic2000, hundene hylede når Du stod udenfor og snakkede.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 23:52

god joke severino

Accepteret svar
Fra : Højris

Modtaget 60 point
Dato : 16-06-09 00:06

Og så var der den om stand fuglen og træk fuglen, der sad på en telefon tråd.
Pludseligt siger træk fuglen til stand fuglen, det er da sjovt som det kildre i tærene.
Så siger stand fuglen, det er fordig at, det er to fynboer der taler sammen.
Og hvad med svalerne, forsvinder de så når der ikke er en tråd at mødes på. ?
Nej det gør de ikke, de sætter sig på en tråd i kandu.
Jo severino de små fugle går en trådløs tid i møde.
Højris

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 16-06-09 00:32

jamen luffea da jeg var slet ikke derude.

luffea har du selv prøvet at stå forand en af de høje parabolerm som for. eks.. er oppe i de store tårne ikke de små på gitter master, cement tårn

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 16-06-09 09:19

For ikke at snakke om de trådløse mus... Det er da synd at hugge halerne af dem.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 16-06-09 10:06

Den var da nutted!!!

Er det derfor der sidder så mange pipfugle på tagryggen?
Selv er jeg dyrevenlig, - bruger aldrig trådløs forbindelse, kan ikke fordrage alle de løse ender.
Dét gælder naturligvis også symaskinen, som ikke er trådløs.
Ka' I følge tråden????

MVH Akle

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 16-06-09 10:17

Akle - ja selv den røde tråd

Hold da op vi lyder som nogen, der trænger til at følge livets tråd, lige hen til sommerferien.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 16-06-09 10:36

jeb!
MVH Akle

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 16-06-09 11:05

Jeg vil følge den røde tråd til Polen på arbejde, så følge tråden hjem på ferie, dernæst vil jeg sørme følge den røde tråd til Polen igen :) Og det "arbejde" jeg skal der, indbefatter en del - STOR - del sovialt samvær.

Godkendelse af svar
Fra : severino

Dato : 20-06-09 22:01

Tak for svaret Højris.
Godt fuglerespons, selv om det måske er noget værre kvider; det rene pip!