/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spørgsmål til Severino?
Fra : heller22
Vist : 395 gange
50 point
Dato : 15-06-09 22:03

Hvorfor mener Ubuntu, at det ikke er nødvendigt med Antivirus-programmer til deres styresystem, og så samtidig "lægger" AVG i deres pakke?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-09 22:18

Jeg ved godt at du spørger Severino - men se her.
ttp://ubuntuforums.org/showthread.php?t=136064

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-06-09 22:26

Hej Eyvind.

Så er det sgu derfor, AVG ikke vil la sig opdatere . Ihh altså. Jeg installerede Ubuntu for en uge siden på en extra hd. (Jeg har skuffer, så jeg kan skifte). Og det med at jeg ikke kunne opdatere AVG, har jeg så gået og skumlet over lige siden og ment, at Ubuntu er noget "ikke-til-at-skrive-i-et-offentligt-forum". Men nu vil jeg skisme prøve igen . Men skal der bruges antivirusprogram og ifald, hvilket og hvor finder jeg så et gratis?
MVH

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-06-09 22:29

Eyvind.

Jeg skulle nok lige ha læst lidt mere på den side . For svaret står jo der. Ikke nødvendigt .

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 15-06-09 22:59

De mener nok at du ikke behøver andet virusprogram, for helt undvære det, kan man jo ikke.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-06-09 23:18

Severino
Da nu Eyvind stod af (nok fordi spørgsmålet var stilet til dig), vil du måske svare på det her
Citat
Men skal der bruges antivirusprogram og ifald, hvilket og hvor finder jeg så et gratis?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-06-09 23:25

Hej Severino.
Jeg lukker lige spørgsmålet her, og laver et nyt

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 15-06-09 23:25

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 11:00

Nu står værtens ikke længere. Dette spørgsmål er sørme blevet købt genåbnet af anden bruger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-09 11:28

Og nu har jeg åbnet - for lige at følge med.

Ps. Vi er en del, der er nysgerrige (læs - vidensdelere)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 12:15

Hej Eyvind.

Jeg har "kreeret" et nyt spørgsmål om Ubuntu og antivirus. Det kan du da så følge med i, når du nu er så dejlig nysgerrig

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 23:11

Hej Eyvind.

Citat
Og nu har jeg åbnet - for lige at følge med.
Mon ikke du skulle lukke det her spørgsmål igen. Der ser jo ikke ud til, at der kommer flere indlæg

Mvh