/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia?SonyEricssons?musikmobil
Fra : Nanabanana
Vist : 580 gange
300 point
Dato : 15-06-09 21:46

Ok - ret sammenpresset overskrift!
MEN - jeg er virkelig i tvivl om, hvilken mobil jeg skal vælge... Nokia 5310 XpressMusic eller Sony Ericsson W910i Walkman....?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 15-06-09 21:46

Og hvorfor skal jeg vælge den ene frem for den anden? :-/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-09 21:53

Gå ned i butikken og lyt til dem begge....

Derefter vælger du den DU syntes lyder bedst.... Det kan vi jo ikke afgøre....

Men er det lidt overdrev at købe en MOBIL for at spille musik

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 16-06-09 12:07

Det er da ikke overdreven, at tage hensyn til musikken når der skal vælges en mobil telefon, alt i en løsning er også noget jeg går ind for.
Du spørger efter vores mening, og du får så min mening her, men den er lidt farvet af at jeg synes SonyEricsson er bedre til musik end alle andre, så ingen tvivl her:
http://mobilsiden.dk/?aId=5312
husk også originale lyttebøffer, jeg har brugt ind i øret men er gået over til dem her:
http://hifisalg.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=689630&SamleMenuID=&gruppe=47&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=Sony
og wauw for en lydgengivelse, de er kun til at lytte musik, der er ingen mikrofon på ledningen

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 16-06-09 13:54

Refi: vælger skam ikke efter musikmobil! jeg har kigget på mange forskellige og har valgt efter design, MB, batteri og pris... disse er dem, jeg er endt med, og det er da fantastisk, at de er musikmobiler - så slipper jeg for at købe en ny mp3!
Og der er jo en grund til, at jeg spørger her! Kandu er erfaringernes samlingssted. Man har en erfaring, som man giver videre til andre. Fra forbruger til forbruger.
o.v.n: tak! det hjalp... er stadig i tvivl dog... men de fleste siger SE er den, jeg skal vælge... har bare altd været tilhænger af Nokia - nemme at bruge og flotte... MEN somme tider skal man jo prøve noget nyt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 14:08

Jamen det er da også helt OK...

Set fra telefonens synspunkt ville jeg da vælge SE til hver en tid....

At den så har mp3-afspiller er jo kun et plus

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 18-06-09 12:17

Tak for svaret o.v.n.. Har købt SEs Walkman :D

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-09 12:28

Selv tak, du bliver garanteret glad for skiftet til SonyEricsson