/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort problemer (fifa 2003 & need f~
Fra : foxdk
Vist : 219 gange
200 point
Dato : 10-04-03 11:15

Hejsa..............

Jeg har problemer med at køre Fifa 2003 (kan ikke se musen)& Need For Speed 5 (ser kun først billede så der efter bare og arbejder) tror det er mit Geforce 2 (32mb) der ikke har de rigtig driver eller bare mangler nogle update

Håber en eller andre kan hjælp :)

/fox

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-04-03 11:40

hent den nyeste driver på:

http://www.nvidia.com

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 10-04-03 11:44

Det har jeg gjort virker ik :(

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-04-03 12:47

hvor kraftig en pc har du?

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 10-04-03 12:57

Misteryman>> Det er en DELL BÆRBAR - P4 1033mhz - 128mb ram :)

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-04-03 14:18

hmm.. så er der sikkert fordi du ikke har nok ram til at håndtere det.

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 10-04-03 14:53

Ja eller et stor nok skærm

FIFA Soccer 2003 PC System Requirements
OS: Windows XP/ME/2000/98 (Win95 and NT are not supported)

Minimum Requirements
CPU: 300 Mhz
RAM: 64 MB
Video Card: 8 MB
Modem Speed: 56K
CDROM/DVD Rom Speed: 4X
Hard Drive Space: 680 MB

Recommended PC Specifications
CPU: 750 Mhz
RAM: 128 MB
Video Card: 32 MB
Modem Speed: 56K
CDROM/DVD Rom Speed: 4X
Hard Drive Space: 1.2 GB

Need for Speed 5: Porsche Unleashed PC System Requirements
System Requirements: Windows 95 / 98, Pentium 2, 64 MB RAM, Direct X 7.x

For lidt ram???? NEJ

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-04-03 16:35

En bærbars skærm er nok heller ikke det idelle til at spille disse krævende spil på ?

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-04-03 22:07

Jeg har selv en bærbar. En vega plus. 2,5 Ghz med 700 og mange ram. Men dog er den ikke istand til at spille ut 2003 såå.. og jeg ved at en hver stationær med samme tal, ville spille det perfekt. Det er stadig kun en bærbar min men

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 14-04-03 09:23

Misteryman>> Okay, det lyder underlidt for jeg kan spille UT2003 uden det midst hark køre 100% flyende og system kravende lever ca 90% optil hvad Infogrames Nordic anbefaler :)

Operating System: WIN 98/ME/2000/XP
CPU: Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (*Pentium® or AMD 1.0 GHz or greater RECOMMENDED)
Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM or greater RECOMMENDED)
Hard Disk Space: 3 GB
CD ROM or CD/DVD ROM: 8X
Audio System: Windows® compatible sound card (*Sound Blaster® Audigy(tm) series sound card RECOMMENDED) (NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. Also RECOMMENDED)
Video System: 3D Accelerator card with 16 MB VRAM (*32-128 MB VRAM RECOMMENDED) 16 MB TNT2-class DirectX® version 6 compliant video card. (*NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon RECOMMENDED) DirectX® version 8.1 (Included on game disc)

Kommentar
Fra : vantesvine

Dato : 10-01-04 17:44

en bærbar er ik levet til at spille på. slt for lidt ram. hilsen den skøre