/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
pris på webreklamer
Fra : jes-a
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 15-06-09 18:13

Findes der nogle tommelfingerregler for priser på reklamer til hjemmesider. Fx. hvordan finder man ud ad af, hvad man skal tage for at nogen for deres reklame på ens hjemmeside?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-09 18:31

Hovedregel, hvor mange penge vil du tjene.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-09 18:48

Citat
hvad man skal tage for at nogen for deres reklame på ens hjemmeside

Det kommer sandelig an på hvor mange der besøger din hjemmeside....

Er det kun din familie får du næppe nogen til at betale overhovedet....

Hedder du derimod "google" er der pludselig nuller bag tallet.....

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 15-06-09 21:34

Det er nok svært at få firmaer til, medmindre du har rigitg mange besøgende. Jeg vil foreslå dig at tilmelde dig google adsence (via google.com). Det har jeg gjort, og med små 200 besøgende om dagen tjener jeg mellem 3-4000 om året.