/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Weighlevel
Fra : meldgaard
Vist : 1266 gange
300 point
Dato : 15-06-09 15:02

Er der nogle der har prøvet weighlevel. Og hvad var resultaterne???

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-06-09 15:22

Fup og svindel

1) Kostomlægning. Spis dig grundigt mæt i rugbrødsmadder, morgen og middag helst hestens fødselsdag (tykke skiver f.eks. i stil med Rød Skovmand). Undgå: Sukker, fedt og for meget hvidt mel.

2) Følg kostpyramiden i grove træk.

3) Bevæg dig normalt.

4) Over en kortere periode kan Nupo pulver være en måde at opnå hurtigt vægttab = giver stor selvtillid.

Kommentar
Fra : meldgaard

Dato : 16-06-09 12:55

jeg er kun interesseret i at høre fra nogle der har prøvet det.

Og ikke en lektion i kostomlægning.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 16-06-09 20:21

Hvad er den store mystik ???
Citat
WEIGHLEVEL indeholder:
Grå mynte – Menta longifolia.
Løvefod – Alchemilla vulgaris.
Spidkommen – Cuminum cyninum.
Oliven – Olea europaea.

3 gode grunde til at anvende WEIGHLEVEL for at regulere vægten:
1. WEIGHLEVEL stimulerer forbrændingen.
2. WEIGHLEVEL reducerer appetitten.
3. WEIGHLEVEL påvirker fordøjelsen.

Du skal spise 3 tabletter daglig
En ''dåse'' med 90 tabletter koster 228,00

Herfra... http://www.naturoghelse.dk/shop/weighlevel-2114p.html

Du skal så spise en ''dåse'' per måned, altså en udgift på 228,00 for ''urter'' du kan købe separat og brygge the på, til en brøkdel af prisen.

Om det virker ???

Du kan jo prøve

Kommentar
Fra : meldgaard

Dato : 17-06-09 09:12

Undskyld men jeg har altså læst inholdsfortegnelsen.
Alt hvad du skriver ved jeg!!!!

Jeg vil bare høre fra nogle der har prøvet det.

Og ja jeg er i gang med at prøve det.

Og jeg kender alt til kost omlægning. Jeg har tabt 10 kg med vægtvogterne.
Jeg er normalvægtig nu.

Var bare nysgerrig og høre andres resultater og ikke fordømmelse som du udlægger det til!!!

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 18-06-09 10:09

Jeg kan høre på dig at du ikke er glad for mit svar, men det er nu det som jeg kan tilbyde i denne forbindelse. Men det største ''bævl'' for dig er vel bare at jeg er den eneste der har svaret !?!? Har du tænkt på, at hvis du forhøjer dette spørgsmål, tror det er minumum 20 points man skal slippe, så rykker du frem til forsiden, hvor du måske har bedre chance for at der er flere der kan se dit spørgsmål, og du derved måske modtager flere svar til dit spørgsmål

Annuller spørgsmålet
Fra : meldgaard

Dato : 23-06-09 11:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål