/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Samfundsproblemer med penge i
Fra : PeterTheisen
Vist : 435 gange
20 point
Dato : 15-06-09 10:41

Hvilke af nedenstående samfundsproblemer med penge i er du tilhænger af?

1. Øget beskæftigelsesfradrag til arbejdsløse indvandrere
- 38,10 kr. tilbage for hver investeret krone.

2. Behandling af kroniske sygdomme
- 6,95 kr. tilbage for hver investeret krone.

3. Forebyggelse af sygehusinfektioner
- 17,00 kr. tilbage for hver investeret krone.

4. Helbredssamtaler i almen praksis
- 8,40 kr. tilbage for hver investeret krone.

5. Større kontrol og sikkerhed på vejene
- 3,00 kr. tilbage for hver investeret krone.

6. Reduktion af trængsel
- 1,50 kr. tilbage for hver investeret krone.

7. Nedsættelse af marginalskat
- 1,98 kr. tilbage for hver investeret krone.

8. Reduktion af frafaldet på erhvervsuddannelserne
- 1,35 kr. tilbage for hver investeret krone.

9. Øget beskæftigelsesandel for indvandrere
- 1,32 kr. tilbage for hver investeret krone.

10. Aktivering med løntilskud til indvandrere
- 1,30 kr. tiltilbage for hver investeret krone.

11. Mere natur og biodiversitet - mindre landbrug
- 1,15 kr. tilbage for hver investeret krone.

12. Offentlige investeringer
- 1,28 kr. tilbage for hver investeret krone.

13. En ambitiøs dansk klimapolitik - 80 % reduktion af CO2
- 0,25 kr. tilbage for hver investeret krone.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-06-09 10:57

Peter hvad har Vagnr og sige til det i dag, til du forventer, ??

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 15-06-09 11:03

spændene hvad Vagnr siger til den der.

Kopier fra http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=161&posting=1700801d

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 15-06-09 11:03
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-06-09 11:03

Citat
Peter hvad har Vagnr og sige til det i dag, til du forventer, ??

Ja, hvad med om de brugte messenger eller andet til at spørge hinanden istedet for at spamme kandu med det pis, vi ved jo alle hvem der får tak for svaret Vagnr

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-06-09 11:07

Peter Theisen er ikke bare en han stjæler sgu også indlæg uden kildeangivelse

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 30 point
Dato : 15-06-09 11:34

Danmark konsensus, der har leveret tallene, er et Lomborg-projekt.

Jeg opfatter alt hvad han beskæftiger sig med som dilletanteri, han er ikke økonom (cand. scient pol er han), ved ikke noget om miljø el. andre ting han frejdigt udtaler sig om.

Det overraskede mig ikke spor, at han som bøsse mente det bedste man kunne gøre i verden var at bekæmpe hiv/aids, og ligeså lidt at han nedprioriterer alle fremtidige problemer, som klima, for konsekvenserne vil han aldrig opleve, og børn/børnebørn får han næppe.

Derfor har jeg ikke taget hans seneste selvpromoveringsstunt alvorligt nok til at forholde mig konkret til det.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 15-06-09 12:17

Super svar vagnr.... Det skal nok give point.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 15-06-09 12:33

Tak for din venlige opmuntring, men det håber jeg ikke, jeg mener virkelig Lomborg bare en meget succesfuld variant af folk der stiller op til amatørshows i TV, har ALLE set mig

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 15-06-09 13:03

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-06-09 13:54

LOOOOOL

...det var svært at gætte!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 15-06-09 20:35

LOL vagnr tror du det var opmuntring... Jeg syndes i begge 2 er til grin, vi lever bare i helt forskellige verdener. Jeg forstår slet ikke at du/i gider.