/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
"Insekt"-klistermærke i toilet
Fra : Brøndt
Vist : 2492 gange
50 point
Dato : 14-06-09 20:33

Jeg kan huske at have set et "insekt" (klistermærke) i toiletkummen, som man kunne "sigte efter" når man skulle urinere (nemmest for drengene).

Er der nogen, der ved hvor man kan købe sådanne klistermærker??

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 20:57

Hvad for et logo har du mest lyst til at pisse på ??, man kan også få dem til brug for pigerne

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-06-09 21:00

vic2000

Sæt Dit billede herind, det kan sikkert bruges

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 21:10

Luffea Aaaaaaaeeeeee nikke nikke nejsen luffea, jeg har set på Gamle Røvhuller nok, i min tid

bare ta alle dem her på kandu selvfølgelig ikke din luffea

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 21:22

Citat
I snakker og snakker og røven går BRØNDT skal bare gå ind i den næste VVS butik der har de så mange at de sælger af dem, jeg købte selv i ålborg sidst jeg var der og det var på en trælast

som også havde VVS udstyr så værsgo og vælg selv

kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 21:25

Til BRØNGT en oplysning mere forretninger med spøg og skæmt dem ved jeg også de har dem.
kjeld

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 15-06-09 06:57

Hej far, ja min far er vic2000.
Nu kan du sku godt opfører dig ordentlig her på kandu.

Hvis du endelig vil svare folk, så brug dog en ordentlig tone.

hilsen
vic200

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 15-06-09 07:18

Jeg troede da ikke at vic2000 tisser på et WC.

Jeg troede at han tisser i en ble.

Hvor skrækkelig at vi nu har både vic2000 hans barn og hans barnebarn.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE