/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
klistermærke i toiletkummen!
Fra : Brøndt
Vist : 1711 gange
100 point
Dato : 14-06-09 20:32

Jeg kan huske at have set et "insekt" (klistermærke) i toiletkummen, som man kunne "sigte efter" når man skulle urinere (nemmest for drengene).

Er der nogen, der ved hvor man kan købe sådanne klistermærker??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-06-09 20:39

Næh, men jeg har set et skilt:

"Sæt Dig ned, Dit syn snyder Dig"

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 14-06-09 21:01

"Træd nærmere, den er kortere end du tror" er en anden klassiker.

For nylig læste jeg, at nogle opfinderspirer (skoleelever) havde opfundet "pissespillet", hvor man kan score points efter hvor godt man rammer forskellige mål i tønden, lyder sjovere end en flue.

Men jeg ville tro det ville være nemt at finde et klistermærke du kan sætte i tønden, jeg ville sikkert også sigte efter ethvert andet motiv, måske et udvalg af politikere kunne give "pote".

En tidligere kollega havde et billede af direktøren hængende på toilettet, dog ikke i tønden!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 21:19

I snakker og snakker og røven går BRØNDT skal bare gå ind i den næste VVS butik der har de så mange at de sælger af dem, jeg købte selv i ålborg sidst jeg var der og det var på en trælast

som også havde VVS udstyr så værsgo og vælg selv

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 21:26

Til BRØNGT en oplysning mere forretninger med spøg og skæmt dem ved jeg også de har dem.
kjeld

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-06-09 23:22

Hvem er Brøngt?

Til Brøndt
I disse spøg og skæmt foretninger kan man osse få en gyser som kaldes vic2000, som bruges som pissemarkør. Det er nok også det eneste den kan bruges til. Til gengæld er den ikke til at slide op....den blir siddende måned efter måned og ser skide dum ud i lokummet, så man slet ikke kan lade være at overpisse den