/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
radio anno 1 okt 2009
Fra : shakky
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 14-06-09 09:34

Hej kanduer.
ved ik om det er den rigtige tråd at spørge i,men prøver.
Det analoge signal forsvinder snart og bliver digitalt.
Hører kun om tv,men hvad sker der med radioen?

MVH shakky.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 09:41

Citat
men hvad sker der med radioen

Det er vel din, og har betalt den? så den sker der vel kke noget med ??? eller gør det ??

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 14-06-09 10:13

He He vic2000,jo det er min radio,men er en radio ikke analogt signal?

Drønnert

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 14-06-09 10:14

I den forløbne uge har man opgivet at udvide FM-båndet og vil istedet satse på DAB når nye sendetilladelser skal udstedes.

Det nuværende FM-bånd bliver der ikke rørt ved.

Hvad angår TV er det vel så også slut med anal-ogt porno........

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 10:21

Citat
He He vic2000,jo det er min radio,men er en radio ikke analogt signal?

Drønnert

Det hedder; Hr Drønnert

kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-06-09 20:52

Citat
--------------------------------------------------------------------------------

He He vic2000,jo det er min radio,men er en radio ikke analogt signal

Så du dubbel fillofskid, DET hedder : HR. Fjols

vil du ikke være bekendt og bruge normal kilde, når du ligger inde med sådan en DAMP RADIO

jeg ved tilfeldigvis at BLÅVAND RADIO de har en hel masse af DISSE oldsager til at ligge i nogle af deres gamle BUNKERS, jeg er sq ved at tro, at en af de første parabol antenne i Danmark og som var lavet i glasfiber som jeg lavede til dem den ligger der nok også, den kan du nok købe billigt, for jeg solgte den meget billig til dem, år 1982 det var en sjov handel, Hr Fjols

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-06-09 21:05

Brug dog et toiletbræt som parabol, et eller landet l*** kan man så altid få ned.

Godkendelse af svar
Fra : shakky

Dato : 15-06-09 14:56

Tak for svaret LuffeA.