/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Licens fejl
Fra : olarsen
Vist : 1100 gange
100 point
Dato : 13-06-09 21:25

Jeg har downloadet en trial version af Mappoint 2009 Europa, i første omgang installerede jeg produktet på min desktop PC, og det så ud til at fungere som det skulle. Senere installerede jeg så kortet på min bærbare, så vi kunne prøve det 'in real life', men til sidst, under installationen, kommer følgende meddelelse:
Citat
A licensing initialization error has occurred. Please contact customer support for more assistance. Error 0xC004D301

Jeg har søgt på nettet og fundet frem til at det kun er MS som kan fixe problemet, problemet er bare at de vil kun løse problemet på den købte version, og jeg vil ikke købe produktet hvis det ikke fungere på min bærbare, da det er der jeg skal bruge det.
Er der et klogt hoved som ved hvordan man 'knækker den nød'? I de indlæg jeg har læst er det noget med at MS supporteren laver en reset, men jeg ved ikke lige hvad det er hab resetter. Har prøvet at deinstallere og rense ud i regestriet og derefter geninstallere, men det hjalp ikke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-06-09 23:43

Der er da ingen firmaer der vil hjælpe dig til en "sort" version af programmet. Du har installeret det en gang og det er prøveversionen, og så kan du ikke installere det igen. Prøv at rense ud på begge maskiner og så downloade en version igen. Husk at genstarte imellem sletningen og hentningen af en ny version af programmet.

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 100 point
Dato : 14-06-09 01:32

Hør dem herinde, de ved en masse om det
http://webfora.dk/geocaching/

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 20-06-09 23:24

Tak for svaret Klojs.