/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Snyd til Restaurant City
Fra : toby-a
Vist : 2208 gange
70 point
Dato : 13-06-09 15:18

Hey.

Jeg er flittig bruger af applikationen Restaurant City på Facebook, men kunne være fedt med nogle flere penge, eller nogle fede ting. Jeg har set at der findes noget snyd til det, men har ikke prøvet nogle endnu. Så derfor spørger jeg: Er der nogle af jer der kender noget snyd til det?
På forhånd tak.

Mvh.
Tobias Andersen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-09 15:25
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-09 15:26
Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 13-06-09 17:08

Citat
Joo det er der vel

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Restaurant+City%2Bsnydekoder&meta=&aq=f&oq=

hehe din snyder

Tjae, men jeg kunne godt bare tænke mig én konkret snydekode, og meget helst kun på tekst. Helst også af nogen der ved den virker. :)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-06-09 18:19

jeg kan fortælle at der er 27 level og at flere er blivet "smidt ud" Restaurant City når der er blivet opdaget snyd

et par tips
sæt bordene i en hestesko / U mens komfurene placere du så det bliver Èn "firkant således at dine tjenere skal gå mindst muligt 2 tjenere kan så pt klare ca 16 bordere med 4 kokke

det er vigtigt at du har en høj goume % helst i mellem 45-50 (50% er max) jo højre goume% jo flere kunder

hvis du holder museknappen nede kan du køre ud på græsplænen der står nogle træer dem kan du klikke på og tjene nogle ekstra penge (tager dog tid) der er ca 12 træer og giver ca 5 cash

for hver nu ven du har første gang du så besøger dem får du en ingridiens

om din ret er opgraderet giver den stadigvæg kun den samme casch men flere goume point

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 13-06-09 23:52

Citat
jeg kan fortælle at der er 27 level og at flere er blivet "smidt ud" Restaurant City når der er blivet opdaget snyd

et par tips
sæt bordene i en hestesko / U mens komfurene placere du så det bliver Èn "firkant således at dine tjenere skal gå mindst muligt 2 tjenere kan så pt klare ca 16 bordere med 4 kokke

det er vigtigt at du har en høj goume % helst i mellem 45-50 (50% er max) jo højre goume% jo flere kunder

hvis du holder museknappen nede kan du køre ud på græsplænen der står nogle træer dem kan du klikke på og tjene nogle ekstra penge (tager dog tid) der er ca 12 træer og giver ca 5 cash

for hver nu ven du har første gang du så besøger dem får du en ingridiens

om din ret er opgraderet giver den stadigvæg kun den samme casch men flere goume point

Tak for de gåde råd, men vil alligevel gerne have lidt snyd. :)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-06-09 10:02

det er vidt kun muligt at lægge en "patch" ind under din flash player og det sætter så farten op på penge ingridienser mm. har ikke selv ville gøre dette da jeg ikke er meget for at lægge nået ned på min com som jeg ikke helt ved hvad er

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 14-06-09 10:05

Citat
det er vidt kun muligt at lægge en "patch" ind under din flash player og det sætter så farten op på penge ingridienser mm. har ikke selv ville gøre dette da jeg ikke er meget for at lægge nået ned på min com som jeg ikke helt ved hvad er

I takt med at du tjener penge hurtigt, mister dine medarbejdere også arbejdslysten, og skal enten have noget at spise eller sove.
Jeg har set, at der findes direkte snyd, og det er det jeg gerne vil have. :)
Ellers tak for det gode råd.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 24-08-09 17:29

Hvordan sætter jeg flere point til det her spørgsmål, der er ikke den dér "Forøg point!"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-09 17:34

Hvis du allerede har forøget 3 gange, så kan du ikke forøge mere

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 24-08-09 19:31

Ej, hvor nederen!