/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
John Fogerty Premonition
Fra : goebbels
Vist : 625 gange
500 point
Dato : 13-06-09 14:47

Nogen der ved hvor den kan downloades i lossless format?
Kan kun finde mp3

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-09 14:51

Prøv engang at se disse gamle links............iih hvor vi ledte, men det var efter dvd'en

http://www.kandu.dk/Spg84220.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-09 14:52

Hov jeg glemte lige denne

http://www.kandu.dk/Spg89270.aspx

Kommentar
Fra : goebbels

Dato : 13-06-09 15:01

har købt den på cdskiven..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-09 15:16

Jamen så er du jo heldig... vi havde et værre mas da 3773 efterlyste dvd'en

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-09 16:12
Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 500 point
Dato : 14-06-09 06:51

Tjaa nu forholder det sig sådan at John Fogerty Premonition
ligger udlånsklar på biblioteket, pt,
https://perseus.aakb.dk/sites/XWW/pub/search.html?doaction=search&data=scode%5Ffreetext%3DJohn%2520Fogerty%2520Premonition

Citat
ROCK
John Fogerty
Premonition / John Fogerty med Kenny Aronoff, Bob Glaub, Johnny Lee Schell, Mike Canipe ... et al.
. - Reprise
Reprise 9362-46908-2.
Indhold: Born on the bayou ; Green River ; Susie Q. ; I put a spell on you ; Who'll stop the rain ; Premonition ; Almost Saturday night ; Rockin' all over the world ; Joy of my life ; Down on the corner ; Centerfield ; Swamp river days ; Hot rod heart ; The old man down the road ; Bad moon rising ; Fortunate son ; Proud Mary ; Travelin' band.

hvis du fx lånte den med hjem, og afspillede den på din PC,..
og du så (ved et uheld naturligvis),.. kom til at åbne dit brænderprogram,
og der ’uheldigvis’ lå en brændbar skive i din CD/DVD skuffe,

så kunne du måske være så uheldig at der lå en fin kopi, i din CD/DVD skuffe,
men det var vel ikke så galt,

alternativt må du vel ’hoste op’ med 30 – 50 kr. for CD.en, eller DVD.en
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=John+Fogerty+Premonition&_sacat=See-All-Categories

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-09 08:03

EA_HS.... det er formatet lossless det kniber med

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-06-09 12:49

javel,.. så er det sikkert derfor den ikke findes på cd.

Godkendelse af svar
Fra : goebbels

Dato : 14-06-09 16:22

Tak for svaret EA_HS.
Jeg kan selv lave lossless af den originale cd men gør det selvfølgelig ikke da den er beskyttet af copyright