/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne programmer fr pc
Fra : hjerterum
Vist : 1757 gange
100 point
Dato : 13-06-09 14:39

Jeg har Garmin Map source på min pc og vil gerne fjerne hele programmet fra min pc men jeg kan ikke finde det i kontrolpanelet under fjern program... hvordan får jeg det væk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-09 14:57

Kan du ikke gå ned i start, venstreklik og tryk på søg, skrive navnet på programmet??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-09 14:57

find et genvejs ikon og højreklik - egenskaber - find placering og slet

et bør være installeret så det ses - har du prøvet at fjerne det før du stillede spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-06-09 15:16

Hvis ovenstående råd ikke hjælper, er det muligt, at du måske kan finde og fjerne det med dette program:
http://programmer.downloadcentral.dk/?RevoUninstaller/Tweaks-Tunes/Diverse/3085

Det er forøvrigt fremragende til mange andre processer. Men check selv, ok?

Mvh

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 13-06-09 17:02

Citat
Garmin Map source

Er det ikke opdatering til din GPS, det er da ikke et program til din PC. Hvis jeg har ret skal du bare slette mappen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-09 18:16

Du skal bruge installations CDen, har du en Cd med Garmin MapSource ? Læg i cd skuffen og installationen starter, klik på Next og marker Modify og klik Next, marker det du vil fjerne og klik på Next, så skulle den være væk.
Miritdk´s forslag om bare at slette program mappen, kan ikke anbefales

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 14-06-09 01:30

Ellers må du prøve at installere det igen, og se om ikke det kommer ind i Tilføj/Fjern programmer. Derfra kan du så afinstallere det rigtigt.

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 14-06-09 16:16

Tak for svaret miritdk. så er det væk og det gamle er på plads igen.... tak allesammen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-09 22:12

velbekomme dig