/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
''Kandu'' andre lande ??
Fra : Line99
Vist : 1233 gange
70 point
Dato : 13-06-09 09:15

Jeg synes at Kandu er et fantastisk sted og har fået megen hjælp herinde, har også selv besvaret lidt spørgsmål, så der må vel også være nogen der har kunnet bruge nogle af mine svar til et eller andet. Men jeg kom til at tænke på, om I kender til noget tilsvarende fra ANDRE LANDE, jeg ville synes at det kunne være interessant, hvis I kunne hjælpe med links eller til hvordan jeg skal søge. Sprogmæssigt skal det vel være Skandinavisk, Tysk og Engelsk.

Håber at I kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-09 09:40

Der findes millioner af fora rundt om i verden

IKKE 2 af dem ens - så jo - Kandu er unik - ligesom de ANDRE millioner er unikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-09 09:47

Forskellen på Kandu og de fleste andre fora er så at Kandu nok er det eneste sted i verden hvor ALLE former for plattenslagere har frit spil...

Ethvert forum med en smule respekt for sig selv har en eller anden form for administration....

Det eksisterer beklageligvis IKKE på Kandu

Kandu er tilsyneladende fløjtende ligeglad hvad der "flyver" rundt af ulovligheder og plattenslagere - bare det giver penge

Af og til - hvis opfordringerne er kraftige nok - kan de finde på at "rydde lidt op" - men der er desværre INGEN konsekvens i den oprydning - den bygger på tilfældigheder...

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 09:55

Citat
Af og til - hvis opfordringerne er kraftige nok - kan de finde på at "rydde lidt op" - men der er desværre INGEN konsekvens i den oprydning - den bygger på tilfældigheder...

Refi et knald godt indlæg du der fyrrede af, det skal du have tak for,
men Refi, ??
Burde de så ikke være så fær og sige ok, vi skal have hjælp, af hele koret, og ikke bare synge i
indesluttethed for dem selv,
kjeld

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-09 09:58

Hvor svært er det at ignorere klaphattene ??

Jeg er mest stødt på udenlandske fora i forbindelse med IT-spørgsmål, og der er mange, dog ingen af dem tilsyneladende del af en større "how to" portal som Kandu jo er.

Også der er der forskel, nogle er fyldt med ballade og ulovligheder, andre er seriøse med tvungen indlogning før man overhovedet kan få lov til at læse et eneste ord.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 10:07

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hvor svært er det at ignorere klaphattene ??

luffea nogen gange mere svært end andre gange, og der de sidste vi skal til livs, er vi enige. ???

det skal ikke være en kirkegårds plads med tavshed men en sojv bemærkning er altid rar at kunne tage med sig til frokost, ??
kjeld

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-09 10:21

Kandu er det eneste forum, hvor der næsten er plads til alle.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 13-06-09 10:36

Hællllååå

HåWW då jå dåå ??

Guten højte løjte

Men når I nu kender så mange andre steder, kan i så ikke komme med lidt links eller noget ??

,,,,,,, det er jo ikke fordi jeg er ved at få nok af kandu , men fordi det kunne være interessant med kontakt til andre lande. Ikke mindst ville det være sjovt at skrive lidt på andre sprog. Meget af det vil da sikker blive kiksi kaksi kuksi osv. man alligevel

(bliver nødt til en smut i byen men er tilbage senere)

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 13-06-09 10:38

Det er helt ok at I snakker, men kom lige med nogle links. Det behøver jo ikke være lige så fint og bredt som her på siden - men kom liiiiii med nogle søge tips i det mindste - please

Kommentar
Fra : lucerne01

Dato : 13-06-09 10:45

Hej
Her er en tysk udgave .

http://www.gutefrage.net/

Viel spass

Kommentar
Fra : lucerne01

Dato : 13-06-09 10:47

Og lidt på engelsk.

http://www.answerbag.com/

http://www.gotquestions.org/
Mest om bibelske spørgsmål dog.

http://answers.yahoo.com/

Enjoy

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 10:49

Citat
Refi et knald godt indlæg du der fyrrede af, det skal du have tak for,

REFI
Hvor har du lært det henne, ??? vel ikke her på kandu ??? Har du kopieret fra nogen af de andre

Unikkere, ??
kjeld

Accepteret svar
Fra : lucerne01

Modtaget 70 point
Dato : 13-06-09 10:53

Der var lige et mere.

http://www.kurzefrage.de/

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 11:11

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Der var lige et mere.

Lucerne du skulle vel ikke også kunne finde en på dansk, ud over de gamle travere, helsr nyere,
tak
kjeld

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-09 11:12

Tjaeh, de har da også humor

http://www.answerbag.com/q_view/1341054

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 11:18

Citat
Tjaeh, de har da også humor

Luffea kan du ikke finde tilsvarende på danskm det er en fandes bøvl og få Google til at oversætte,

Ja luffea lad os få noget humor, til ellers så skindende solskind pt,
kjeld

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-09 11:24

Citat
det er en fandes bøvl og få Google til at oversætte

Man søger vel ikke et udenlandsk forum for at SNAKKE dansk

Er det tilfældet for dit vedkommende - så skriv du bare på dansk i de udenlandske fora....

De får sig et billigt grin - selv vi danskere har svært ved at fatte hvad du skriver

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 11:45

Citat
selv vi danskere har svært ved at fatte hvad du skriver

refi jeg trode ellers du var falden hend, ?? men det kan jeg så forstå at det er du ikke, eller har du auto matisk tilslutning selvom du går ude i have eller ligger i køjen, så at det første der biver skrevet REFI så får du lige et bip, ??? du pralede med at du havde store udenlanske koncerner som gerne ville indvistere i refi, helt ærlig hvor mange forskellige stempler har du så i dine pas refi både ud og ind stempler, ??? nu ikke noget fis men faks.
jeg skal nok lade være med at blande mig i dine koncerner, så du kan rolig spytte ud, men ærligt tak refi
kjeld

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-09 12:22

Du vrøvler som sædvanligt

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 12:31

Citat
Du vrøvler som sædvanligt

nej refi jeg er bare nysgæri, eller var det Teil som havde disse kontakter, hvis ja, så må du unskylde refi at jeg er kommet til at vække dig,
kjeld

Kommentar
Fra : KanduPlatugle

Dato : 13-06-09 13:16

Fine links, men jeg kan ikke finde noget om Platugler, og ved forresten ikke hvad de hedder på Engelsk eller Tysk.

Platten Släger oder was?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-09 17:03

vic2000
Hvis man gad lære sproget behøver man ikke en barnepige som Google oversætter.

Og hvad ville Du gøre hvis Du selv skulle skrive pjattede indlæg på et engelsk forum........få dem oversat her på Kandu(ikke) først ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-09 17:04

Tysk:

Platt und schwindel.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-06-09 17:19

Line99 > Du kender måske ikke eksperten.dk der er et særdeles godt og seriøst forum - hvor vic2000 profiler ville blive smidt ud med det samme

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 18:58

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
vic2000
Hvis man gad lære sproget behøver man ikke en barnepige som Google oversætter.

nej luffea den gang jeg på gym da fandtes der ikke Englsk bøger det var der ikke råd til

men li forbandet efter mine gl.pas så har jeg passeret 23 forskellige paskontrolle og kommet levende hjem igen er det ikke bare fantastiskm nu kan jeg jo li så godt selv skrive det,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-09 19:10

Lærte man ikke Engelsk på gymnastikhøjskolen.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 19:14

Til Luffea

luffea er det i morgen vi skal hend og stemme Til EU og tronf, loven jeg har fået et par valg kort
men der er ingen dato på, og de er ægte nok,???? jeg har hørt det skulle være en søndag ??

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 21:06

Citat
Lærte man ikke Engelsk på gymnastikhøjskolen

Eyvind
Du tænker sq da også kun på og få en kurv og hop i måske to så du kan hoppe fra den ene til den anden for at få tiden til at gå.

gymnasiet HF +++

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-09 21:32

Nåe ja - men gym kunne da også være noget andet end gymnasiet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-09 21:38

Citat
gymnasiet HF

Den skal du sgu længere ud på landet med

Maksimalt den "stråtækte" - og kun hveranden dag.....

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 22:10

Citat
En bruger har købt svaret på dit spørgsmål "Den galde giver af point og an" i kategorien Kandu.dk.

Meget undskyld jeg bruger tråden her, menjeg aner ellers ikke hvor jeg skal spørge da Refi er med i game her,

Hvem fanden tror i det kan være så dum og gi 2 point for sådan en gang balje pis, ???

I bedes venligst sætte en efter søgning i gang så vedkommende kan få sine 2 point igen, man ku da bare have spurt idioten selv, for så havde det ike kostet noget, for det er snart jul, og da skal være glade og hensynsfuld ik.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 13-06-09 22:52

Citat
Den skal du sgu længere ud på landet med

Maksimalt den "stråtækte" - og kun hveranden dag.....

Ja Refi det var langt ude. vest på, så man fik salt vand i øjene når der var pålands vind

JA Refi kende du måske dem også de strå tækte, der var så lav til loft så vi sad på gulvet, det er nok derfor jeg er så lille, og der for de kalder mig lille kjeld, og alle der gik uden for de små vinduer med tyk glas i som så virkede som forstørelses glas alle dem Refi de virkede som dobbelt profiler store kæmper,

Næeee Refi vi var sq nødt til at sove alle derude i en lille rum for at kunne holde hinande varme,
refi det var tider, refi skulle vi have noget spise så måtte vi selv til havs for at fange føden,

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-06-09 11:33

Refi hvis jeg skal sige noget kritisk så synes jeg, at der måske burde være nogle flere der kunne deltage på Kandu generelt !!

" Burde de så ikke være så fær og sige ok, vi skal have hjælp, af hele koret, og ikke bare synge i
indesluttethed for dem selv, "
>>Det kunne der måske være noget om

" andre er seriøse med tvungen indlogning før man overhovedet kan få lov til
at læse et eneste ord. "
>> Jeg har da også søgt lidt rundt og stødt på sådanne steder, det kan være lidt for meget af det gode - og gidder ikke

" Kandu er det eneste forum, hvor der næsten er plads til alle. "
>> Syns også at rummelighed er en godt ting -
men hvis du/I havde lidt søgetips eller flere links var det da også i orden

lucerne01
>> jeg vil kigge på linksene fra dig Tak

>>>> I øvrigt findes der også noget der hedder krudt-ugler

Foreløbig tak for input, lader den stå lidt og lukker så til lucerne01

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 15-06-09 20:18

Tak for svaret lucerne01.

Fint når der også er deltagelse til det konkrete spørgsmål