/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skift mellem emailkonti
Fra : bsorensenas
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 12-06-09 16:45

Hej alle I kloge.
Jeg har Windows Vista og Explorer 8.
Jeg har to emailkonti på Gmail. Når jeg er på den ene og vil ind på den anden, skal jeg logge på med adresse og kode.
Det hjælper ikke at tage en anden bowser op, jeg kommer bare ind på den samme konto.
Computeren husker ikke engang adressen, selvom der er hak i husk mig.
Er der et trick så man ikke skal logge på igen?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-09 16:59

Lav lige en lille oprydning hvor du sletter alle temperary internetfiles og cokkies. Det er altid en god ide. Så tænker jeg den kan, men nu skal du jo lige til at taste koder og ligin igen hvergang du starter et eller andet du har login til, Efterfølgende skal windpws nok huske dem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-09 18:40

Explorer og FireFox kan da "køre" med hver sin gmail konto som jeg husker det.
Du skal måske først fjerne auto login på eks. FireFox.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 12-06-09 19:31

Nu er jeg ikke helt klar over om jeg kommer til at rode begreberne sammen, men dette program kan noget med e-miler, det kunne måske være noget ???

http://www.poppeeper.com/

kan heller ikke forklare dig hvordan det fungerer, men måske andre kan

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 12-06-09 19:44

Jeg har prøvet den poppeeper....................det blev noget rod hos mig.
http://www.poppeeper.com/screenshots.php

Men jeg har flere gmail som videresendes til een gmail.
Når jeg svarer er det "fra" samme mail som den er sendt til.

Det kan ses i indstillinger for gmail hvordan.

www.google.dk > din gmail.

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 13-06-09 17:27

Tak for svaret Eyvind.
Nu virker det.