/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Handel, forsendelse, tyskland
Fra : JubazKan
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 12-06-09 07:47

Jeg vil gerne vide hvordan en handel foregår hvis man f.eks har solgt en vare på ebay i tyskland. Fra kunden køber, hvordan han skal betale varen, og forsendelse af varen mv.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 12-06-09 07:50

Hvis det er på Ebay, går det helt af sig selv. Kunden betaler varer til din Ebay konto.
Pengene er så låst på konto'en som er en sikkerhed for jer begge to.

Hvis du ikke allerede har oprettet en Ebay konto, skal du selvfølgelig gøre det. Du skal også verificere dit kreditkort, så Ebay, kan overføre penge til det. Det tager nogle dage af verificere kortet.

Men på Ebay, bliver du guidet rigtig fint igennem handlen, med E-mails med links osv.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-06-09 07:51

Er du selv T Y S K E R JA ELLER NEJ ??

HVAD består varen af ???

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-06-09 07:58

Ja vic2000 der jo stor forskel på om sælger bor i Danmark eller i Tyskland.

hawaii7

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 12-06-09 08:02

Jeg er dansker og bor i Danmark og ønsker og sælge til Tyskland.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 12-06-09 08:03

....og varen består at små træfigurer..

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-06-09 09:32

Der er flere måder at handle på.
Du kan lade køber overføre penge direkte til din konto og derefter sende pakken med Post Danmark.

Vil du spare penge på forsendelse så tag til Flensborg og sende pakkerne der.

øber kan også som tidligere skrevet bruge ebay konto.

hawaii7

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-06-09 10:54

Citat
Der er flere måder at handle på.
Du kan lade køber overføre penge direkte til din konto og derefter sende pakken med Post Danmark.

fra hawai
mit råd du skal ikke sende en pind før du har kronerne i hånden eller på din konto, og det skal være en konto hvor det så er låst så de ikke kan sendes retur til prø------ jeg har også nogle ting du må gerne få og sælge til dem (( de prøver med arme og ben og und gå og slippe deres euro til dig hvis de kan)