/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slette et tip
Fra : ultra2
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 11-06-09 23:11

efter masser af skælud vil jeg slette et tip hvordan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 23:13

Det kan du desværre ikke - bordet fanger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 23:14

Jeg så lige på dit tip..... du har godt nok været uheldig, men op med humøret igen, vi kan alle lave fejl

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 11-06-09 23:15

da ingen vil give point så det kan lukkes hvad så

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 11-06-09 23:17

Dit tip er "lukket"/færdigbedømt.... og det var så det

Hvis du mener dette spørgsmål, så kan du trykke på accepter hvis du syntes du kunne bruge svaret, ellers så skal du trykke på annuller

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 11-06-09 23:17

jeg er verken gal eller sur

men hvem kan så slette det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 23:18

Vedr. tip er det de første fem som måtte have lyst til at bedømme tippet, alle os andre kan så se dit tip og bruge det eller lade være - og i dette tilfælde lader vi så være, ingen grund til at løbe en
risiko og få snavs på pc'en

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 23:19

Som jeg startede med at skrive, det bliver aldrig slettet

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 11-06-09 23:19

nej der var mit dårlige tip jeg mente

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 11-06-09 23:21

Dit tip er "lukket"/færdigbedømt.... og det var så det
gudskelov så overlever jeg måske

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 11-06-09 23:23

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 23:24

Alt hvad du skriver på kandu forbliver her, kun i meget sjældne tilfælde kan du få kanduteamet til at slette indlæg/tip

Lad dit tip blive, ingen vil gå ind på dit link, hvis først de læser bedømmelserne, og ser hvilken risiko der er

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-06-09 00:09

Og med hensyn til dit tips, hvor der var en der sagde at man skulle bruge WOT, glem det , har fået så mange advarseler fra WOT over forskelige hjemmeside, og igen og igen ser advarslerne ikke ud til at være noget man skal tage seriøst. Efterhånden tager jeg ikke WOT alvorligt mere, da det lader til at alle bare kan komme med en advarsel angående en side, uden der er en reel begrundelse