/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hvad koster maler
Fra : eltigro
Vist : 5175 gange
100 point
Dato : 11-06-09 23:03

hej
har fået et tilbud på at få malet mit hus udvendig. hus på 145 kvm på 2 etager. pris 8000 + moms og materialer. er det en rimelig pris?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 23:12

Citat
Timeprisen i malerfirmart Søren Maler, er pt. 365,00kr eksl. moms og reguleres hver den 01/01.

herfra http://www.soren-maler.dk/201-alm._betingelser.htm

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 11-06-09 23:27

Du skriver bare udvendig,
men er det med vinduer og døre og udhæng,???????

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 11-06-09 23:29

er det pudset vægge eller hvad skal males???

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-06-09 05:32

Hej - Jeg ville nok lige få et eller to tilbud mere, så der er noget at sammenligne med. Det kan du evt gøre gratis via denne side
Citat
Villahjælpen er en gratis service fra idenyt, hvor du kan indhente tilbud fra dine lokale håndværkere.Klik på "Opret gratis forespørgsel" og bliv kontaktet af de lokale håndværkere, der vil give et tilbud på din opgave.

http://www.vh.idenyt.net/default.asp

Eller her
Citat
Udfyld nedenstående formular og indhendt tilbud fra malere i dit område.

http://www.henttilbud.dk/

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-06-09 07:23

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
er det pudset vægge eller hvad skal males???

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-06-09 07:46

Hej eltigro.

Uanset om det er muren rundt om huset, eller det er alt træværk, der skal males, så lyder det for godt til at være sandt , at du kan få det malet for 10.000 kr. incl. moms.

Tilbudet lyder så godt, at det svarer til timeprisen for "sort arbejde". Så sikrer dig lige, at prisen er fast og at arbejdet bliver udført håndværksmæssigt korrekt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-09 07:51

Og husk at få tilbuddet skriftligt

Kommentar
Fra : mikkel75

Dato : 13-06-09 14:04

Hej

Har du ikke nogle venner eller bekendte som har brugt en maler for nylig? De gange jeg har fået malet har jeg altid været i kontakt med nogle som har kunnet vise "resultatet" frem. Det giver også en ide om hvor nemt det er at blive enige når du og maleren pludselig ikke har forstået hinanden på samme måde. Og hvor meget der er med i prisen og hvor meget der bliver lagt til i "materialer". Jeg synes altid malerarbejde er det sværeste at vurdere - for andre håndværksgrene er det lidt mere håndgribeligt at se hvad der "monteret".

>M