/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Fyrings-forsikring
Fra : Josph
Vist : 594 gange
200 point
Dato : 11-06-09 18:04

Hej

Er der nogle som har erfaring med fyrings-forsikring hos E.N.Forsikring ?

Vil gerne høre fra nogle som har tegnet denne forsinkring ved dem.

Har i oplevet problemer med:
De ringer ikke tilbage ?
Svare ikke på mail ?
Udbetaler ikke penge ved en fyring ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 18:11

Jeg kan ikke finde dem i cvr registeret???

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=0

(skal alle firmaer ikke være der??)

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 11-06-09 18:14

Citat
skal alle firmaer ikke være der??)

Næ,e det skal de ikke,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 11-06-09 18:19

Citat
Er der nogle som har erfaring med fyrings-forsikring hos E.N.Forsikring ?

helt ærlig tror du ikke det er nogle platenheimer der har lokket kroner ud af dig?
så det kun er en post kase adr, uden telf, for disse kasser dem har jeg ikke set på markedet endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 18:22

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx

Citat
Formålet med CVR er at udgøre basis for grundregistreringen på virksomhedsområdet, på samme måde som CPR udgør det på personområdet.

herfra http://www.kobenhavn.city-map.dk/01092403/det-centrale-virksomheds-register-cvr

Umiddelbart ser det for mig ud til, at firmaet ikke eksisterer...............hvis det er tilfældet, så må det være en sag for TV2 Lorry??? Og politiet, (håber jeg tager fejl)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-09 18:34

Citat
E.N. Forsikring Øster Alle 42, 5. sal, 2100 København Ø. Cvr: 30 50 77 97 E.N. Forsikring er den danske filial af E.N. Sak Försäkring i Europa AB, Sverige, der under registre-ringsnummer 516406-0625 er underlagt tilsyn af Finansinspektionen i Sverige.

Det er fordi de er registreret i Sverige....

http://www.enforsikring.dk/kontakta_oss.html

Så det er såmænd IKKE plat, men der er nogle kriterier der skal opfyldes for at kunne tegne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-09 18:35
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 11-06-09 18:51

Flot fundet Refi... hvordan du så end bar dig ad

Josph...........i dette link, kan du læse hvad andre ( i Sverige)med den forsikring skriver om deres oplevelser

http://www.reco.se/fair-forsakring

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 18:58

Og lidt mere omtale

http://www.cint.se/debatt/showpost.aspx?postid=89209

Jeg kan se at det svenske firma har købt af det danske Fair forsikring

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 11-06-09 19:55

Hej
Godt arbejde.

Jeg har selv tegnet forsikringen og ville bare høre andre hvad de har oplevet
af negative eller positive oplevelser med firmaet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 20:04

Hvis du har problemer med det svenske, kan du få det oversat via google translate - ikke perfekt oversat, men læseligt

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 20-06-09 07:30

Tak for svaret Nordsted1.
Ville gerne høre om dansker erfaring med dette selvskab