/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Skema m. indtastning
Fra : vaxen
Vist : 590 gange
300 point
Dato : 11-06-09 12:04

Hmm.. lidt svært at lave en overskrift.

Det, jeg skal bruge er et skema, som andre kan taste informationer ind i. Det skulle gerne være sådan at opdateres med det samme uden upload via frontpage.

Nogen ideer?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-06-09 12:24

Hvilken funktion skal skemaet have ?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-06-09 12:26

Det er en tjekliste, vi er flere, der skal benytte os af uafhængigt af hinanden.

Der ligger allerede et regneark, men det kræver en del kommunikation mellem os for at få det til at være opdateret hele tiden.

Derfor ville det være fint, om man kunne overføre det til en hjemmeside og lave opdateringerne online i stedet..

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-06-09 13:07

Google Dokumenter løste mit problem...

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 11-06-09 13:22

Hvordan...????

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-06-09 13:30

Kan huske, at der tidligere har været spørgsmål lignende, men fandt aldrig løsningen.

Kan du dele den med os ?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-06-09 13:40

Ja da

http://www.google.com/google-d-s/hpp/hpp_da_dk.html

Med mit eksisterende login importede jeg det allerede eksisterende regneark, og inviterede dem, som skal have adgang til at redigere i det.

Det var noget nemmere end jeg lige havde forestillet mig.

Vaxen

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-06-09 13:50

Ja, det ser nemt ud - anede ikke, at det eksisterede - tak

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 11-06-09 17:47

smid den som tip...

du for 5* fra mig