/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Brugerprofil
Fra : video7
Vist : 302 gange
20 point
Dato : 10-06-09 09:58

Nu har jeg været medlem hos jer i flere år og har været glad for al den hjælp jeg har fået her. Nu da jeg har fået ny PC kan jeg ikke komme ind på jeres hjemmeside med mit gamle brugernavn da jeg har glemt mit kodeord, jeg spørger til dette men får at vide at jeg ikke er kendt i systemet da jeg har fået ny mail. adresse så er jeg ikke kendt, det er mig der heder video. kan jeg få mit gamle brugernavn igen?
MVH Vagn

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-06-09 10:06

Hvis du ikke kan huske dit gamle kodeord - kan du ikke komme ind på dit gamle brugernavn.

Men betyder det noget?
På det gamle brugernavn, har du aldrig accepteret nogen svar på dine spørgsmål:
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 0
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 7

Så start du på en frisk, og husk derefter at acceptere svar indenfor 3 mdr - ellers bliver dine spørgsmål automatisk annulleret.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-06-09 10:11

Brug dit gamle system et øjeblik.
Få tilsendt dit pass det kommer til din gamle mailadr.
klik på din profil, og ret din mailadr til den ny.
Og så er du fit for fight igen Held og lykke
Højris

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-06-09 10:15

Citat
jeg har fået ny mail. adresse så er jeg ikke kendt

Højris, det forudsætter - at man kan læse/modtage mail på den gamle mail-adresse!

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-06-09 10:18

Ja naturligvis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-09 10:19

Hvorfor ikke bare glemme alt om den gamle profil, og så bare fremover hedde video7, nu du har oprettet en ny profil??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-06-09 13:26

Hukommelse kan svigte i selv en meget tidlig alder!
Så når du vælger en adgangskode, skal det være en du nemt kan huske, måske det minder dig om et eller andet. - Ellers kan du jo skrive det ned, for du kan jo skrive, kan man da se af dine indlæg.
Jeg har selv en lille bog, hvor jeg nedskriver sådanne oplysninger. For år man har mange steder man skal have kode til, så er det lidt svært at huske dem alle og den forskel der kan være på dem.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-06-09 14:15

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-06-09 15:22

Hjælp dog for fanden manden og gi ham det gamle kode-- bruger-- profilnavn O:S:V

Det har i jo lige oplyst over for mig, at det kan i gøre til hver en tid med let hed jer pral røve der har en masse point, manden er sq da ærlig og siger jeg hedder vidio, hvad fanden er der så galt i det vil han gerne det så ok her fra, men det kan være i allerede har undersøgt så meget,
at han ikke er udstyret med en studenter hue,

mvh
kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-06-09 15:28

Er han en af dem som BENTJUUL ikke gider og lege med mere ???

++

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-06-09 15:32

Du skal sq ikke give dem dit nye, de snakker røven går til deres fordel med flere og flere mail adr
så de kan få nogle flere præmier hjem i point 500 klubben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-09 15:44

vic2000... pas på blodtrykket

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-06-09 16:19

fra nordsted1

Citat
vic2000... pas på blodtrykket

Oplysning omkring blodtrykket:: lugter perfekt deromkring de 4711