/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Maiel
Fra : hpapp
Vist : 565 gange
200 point
Dato : 10-06-09 07:20

sidepanel i venstre side er væk der hvor man kan se indbakke udbakke og diverse ting hvordan kan man få den tilbage har prøvet at være inde i vis uden resultat kører xp bruger office explorre.
hp

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 10-06-09 07:41

Hvad er office explorre for en fætter

HVILKET mailprogram bruger du ????

Hvis det er Outlook skal du i "vis" og sætte hak ved "Navigationsrude".....

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 10-06-09 08:03

Du burde kunne finde det i "Vis". Hak af hvor der står "Outlook-panel", hvis det altså er Outlook, du bruger, men det er det jo nok, når du har office.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-09 18:32

Gå til > start > hjælp og support > skriv sidepanel > klik på søgeluppen > nu kan du indstille > sidepanelet med gadges i.

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 11-06-09 07:00

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-09 07:53

Selv tak....