/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
bærbar til media center
Fra : CCjunior
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 09-06-09 19:04

Da skærmen på min bærbar er død har jeg en plan.
I første omgang havde jeg tænkt mig at hænge den op inde i skunken og så sætte et hdmi stik til fladskærmen. Med trådløst tastatur og mus havde jeg mulighed for at lave lidt skæg med film og musik.
Er der nogen der kender et program som kan styrer begivenhederne ???
eller et sted vhor man kan læse lidt omkring det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-09 19:15

Media Center som er med Vista kan jo klare løjerne, eller den som er med XP Pro. Du har vel en windows i din pc

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-06-09 19:25

win 7 kan den kører med.. af en eller anden grund går den i sort med xp

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-09 19:49

Så formater den og installer XP på ny

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-06-09 20:07

Puha.. det tror jeg ikke du vil kloge i
http://www.kandu.dk/Spg134738.aspx

Nu har jeg endelig fundet et styresystem den kan boote op i.. Men da den gik ind og opdaterede var det slut.. Så jeg kører med win 7 uden opdateringer.. Men da det er en stærk computer syntes jeg den skal bruges til lidt sjov..