/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billige paneler
Fra : ivanovic1
Vist : 1025 gange
20 point
Dato : 09-04-03 13:28

Hej er den nogle der ved hvor man kan købe meget billige paneler?

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-04-03 13:41

Det kommer jo lidt an på, hvilken "stil" du gerne vil have...skal de være helt glatte eller skal de være mere "bondehusagtige" med lidt udskæringer i?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-04-03 16:03

Det er ligemeget skal bare finde nogle billige nogle

Hilsen Ivanovic1

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 20 point
Dato : 09-04-03 16:11

så find en lavpristømmerhandel og køb deres bredeste lister af den billige slags...det gjorde vi, og det blev pænt!

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-04-03 16:13

Kender du nogle lavpristømmerhandlere i KBH området

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-04-03 16:17

ikke rigtig, jeg bor i nordjylland...men på denne adresse kan du bestille over nettet....ret smart! Det der med lavpristømmerhandler er tilsyneladende et århus-fænomen!!!

Høeg Hagen & Co. A/S - Træ Import: Nyheder - Hurtigt og let at bestille over internettet
... Søren Frichs Vejs Lavpristømmerhandel i Århus køber flere og flere varer hos Høeg Hagen og Co. A/S, fordi det er ...
www.hoeeghagen.dk/dk/nyheder/laustsen.html

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-04-03 16:19

er du ved at sætte hus i stand?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-04-03 16:21

NEj ikke et hus men en lejlighed og vil ikke ofre så meget på paneler

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-04-03 16:27

ok... regler for istandsætning:
1. Det du tror, det koster ganger du med 5!
2. Hvis du beregner arbejdstiden for en opgave til at være 2 dage, kan du roligt lægge 2 dage mere til.
3. Hvis du går i silvan for at købe en pakke skruer kan du ligesågodt tage en trailer med med det samme... se pkt 1.
4. Lav en liste over fastfoodsteder i nærheden, så du ikke skal spise pizza HVER dag.
5. venner der kommer på besøg for at hjælpe må først få en øl, når de har arbejdet i MINDST en halv time... ellers drikker de bare alle dine øl!!!
6. Tjek altid gul og gratis for brugte materialer!

Christina

Kommentar
Fra : gug

Dato : 11-04-03 09:29

Prøv hos Jacobsen og Sønner i Sydhavnen. De har også brugte byggematerialer og er generelt billige med nyt.
GUG

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 19-09-03 18:33

Tak for svaret skingur.