/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ingen skype lyd-mikrofon fra?
Fra : mej4
Vist : 3294 gange
200 point
Dato : 08-06-09 20:02

Der er pludselig ingen udgående lyd, når jeg taler over Skype, men kan godt selv høre.
Jeg har checket mine lydinstillinger både i kontrolpanal og på skype og de ser normale ud.
Under lyd egenskaber er mikrofon ikke vinget af, det har den aldrig været, og det hjælper heller ikke hvis jeg gør det.
Mener der plejer at være et ikon i proceslinien med en mikrofon, den er der ikke?

Hvor mon kan jeg se om min mikrofon er slået fra?

vh mej4

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-06-09 21:22

Du skal ind i lydpanelet for indspilning, og checkke at din mikrofon er slået til.

Feglen kan selvfølgelig også være i selve mikrofon, ledning, stik eller lydkort.
Driveren kan i princippet også være i uorden.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 08-06-09 21:35

"Du skal ind i lydpanelet for indspilning, og checkke at din mikrofon er slået til." ??? Hvor ?

I kontrolpanel under Lydstyrke- Avanceret - Indstillinger - Egenskaber - under Afspilning er mikrofon ikke vinget af, det har den aldrig været, og det hjælper heller ikke hvis jeg gør det.

vh Mej4

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-09 03:46

I lydindstillinger kan du også se i Indspilning, klik på Filer og vælg Indspilning, der skal mikrofon være slået til

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 09-06-09 18:29

Det hjælper desværre ikke
vh mej4

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-06-09 18:38

Skype > funktioner > indstillinger > lydindstillinger > lyd ind > kan du vælge flere muligheder med pilen.

Har du testet med et testopkald til Skype.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 09-06-09 18:42

Ja alt dette har jeg checket og det ser alt sammen ud til være OK. Ja jeg brugerskype - testopkald !

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 15-07-09 18:37

Stadig ingen udgående lyd på skype
Mikrofon er slået til i indspilning og ledning + stik er OK.

"Feglen kan selvfølgelig også være i selve mikrofon, ledning, stik eller lydkort.
Driveren kan i princippet også være i uorden"

Hvis det er selve mikrofon, lydkort eller driver der er noget galt med må jeg jo nok overgive mig at bestille en der kan checke dette af ??? eller kan man selv gøre dette?

vh mej4