/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
keylogger
Fra : lexiben2
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 08-06-09 18:01

mangler en simpel og diskret keylogger

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-09 18:23
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-06-09 18:33

Hvad kommer det os ved, hvad du mangler?
Mangler du ikke også penge?

hawaii7

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 08-06-09 22:23

Hvis det er for at logge dine egne tastetryk, er det vel ikke så vigtigt at den er diskret.
Hvis der er for at logge andres tastetryk, bliver man jo let mistænkelig...

Jeg har selv lavet et par keyloggere, men de kommer aldrig i brug.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-06-09 03:36

Hvis du vil overvåge hvad andre taster, så er det ulovlig, medmindre du fortæller at de bliver overvåget

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 11-06-09 02:25

Personligt ville jeg aldrig bruge en key logger...
Vis der skulle være en " bagdør" i programmet ! er man da helt lost.