/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 6
Fra : gwh
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 07-06-09 22:51

Hej nu er jeg altså træt af at side og rode med det selv jeg får Jeg kan ikke finde det sted hvor jeg kan indstille Outlook til at oprette forbindelse i bestemte tidsintervaller for at tjekke om der er nye mail, når man arbejder med andet og det ved i garanteret
Mvh.gwh

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 07-06-09 22:53

IE - klik på funktioner - indstillinger. Så rettes der bare.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 07-06-09 23:08

Citat
IE - klik på funktioner - indstillinger. Så rettes der bare.
Ja , det lyder nemt, men jeg kan altså ikke finde det, jeg har haft total nedbrud på min pc, og det der tanhjul ikon er bare væk, jeg behøver mere hjælp til at finde ud af hvordan jeg finder det
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 07-06-09 23:46

Hej Jeg fandt det, jeg troede jeg skulle gå i Internet funktioner, men det var på Outlook, og der havde jeg været inde og suse/rode rundt uden at finde før, og nu var det det det første jeg fik øje på.

Mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 07-06-09 23:47

Tak for svaret granner01.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-06-09 13:17

Selv tak og glad for at du har fikset det.