/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Bendt Bendtsen IQ < 80
Fra : Krummen
Vist : 1027 gange
250 point
Dato : 07-06-09 21:50

Hvor er det beskæmmende at DK sender denne småtbegavede, gennemførte skrupkorrumperede landsbytosse og sleske Bendt Bendtsen til EU som repræsentant fra Danmark. Denne usympatiske pamper har kun een ting i hovedet og det er at mele sin egen kage.

Konsekvensen er, at den gennemsnitlige IQ i EU parlamentet falder mærkbart. Nå man man kan da trøste sig med, at idioten så ikke laver lort for politiet i DK i den tid. Hvordan han i det hele taget er blevet politibetjent er mig ufatteligt. Man må håbe at han er en enlig svipser i korpset.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 260 point
Dato : 07-06-09 21:57

Hvor er vi dog helt enige i det, selv om jeg ville skrive det på en anden måde.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-06-09 21:58

Jammen er det ikke forskrækkeligt.....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-06-09 21:59

Hver fugl pipper med sit næb Granner Men derfor kan det godt være den samme sang

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-09 22:00

Guuuddd hvor er vi enige

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-06-09 22:03

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 07-06-09 22:09

Krummen hvad fanden ville der ikke ske hvis du blev sluppet løs denede, men krumme der skal et godt hoved til, har du det, ?????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 22:33

Sjovt som du lyder (og staver) som SunoVITS, vic2000

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 22:34

....hvilket kunne forklare dit indgående kendskab til Kandu og dets brugere!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 22:42

vic2000 havde net problemer forleden --- der var fejlen hos TDC på Als, der bor Sunowich ikke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 22:49

....måske har de haft samme dansk-lærer!

...iøvrigt er jeg græsk-katolsk. Har blacklistet ham/hende.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-06-09 22:51

Sammme dansklærer LOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 22:53

Als er iøvrigt tæt på sydsjælland!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 22:54

Men vi kan godt blive enige om at vic2000 ikke er en ny bruger, forøvrigt ved jeg heller ikke hvor Sunowich bor,ved bare at det er på Sjælland

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 22:56

Tæt på og tæt på... ligger der ikke noget småskidt i vejen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 22:57

3773.... når jeg er i byen holder jeg forresten stadig øje med om jeg skulle løbe ind i Sebastian, vedr. det hvide album du snakkede om, men typisk så møder jeg ham ikke efter vi snakkede om det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 23:02

..aarhhh Nordsted. Den dukker pludselig op i butikkerne der handler med brugt. Så jeg finder den nok. Indtil videre klarer jeg mig med en overspilning fra LP (med den lydkvalitet det nu giver).

Mht vic2000 havde jeg ellers en mistanke til Kaj Sylvester, idet han havde et "røv-fikseret" indlæg, hvilket ellers er Kaj's varemærke. Men som Vitsen selv ofte påpegede.....BTI

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 07-06-09 23:07

fra nordsted1

Citat
Men vi kan godt blive enige om at vic2000 ikke er en ny bruger,

jeg er nysgærig nordsted1 hvad bygger du det på, at jeg ikke er ny bruger. ????

tilbage til tråden hvad med at sende Krumme med bent bendtsen ud af landet de næste 4år

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 23:10

.....hvad med at høvle dig ud i rallet? Hvad gør at du er en mere egnet "kandue" end Krummen? Hvorfor skrider du ikke bare. Du påstår du er helt ny, ergo kan savnet ikke være stort!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 23:11

vic2000.... på kandu har vi en bruger hvis nick er Camillasmoster.... du nævnte hendes fornavn--- så helt ny bruger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 23:13

Glem ham Nordsted, han lyver så hurtigt som en hest kan rende..... Næste påstand vil være at han har fulgt os fra sidelinien gennem længere tid.......

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 07-06-09 23:18

Citat
Man må håbe at han er en enlig svipser i korpset.

nej - nej krumme der skal ikke mere end en ½ pose gønne ærter til for at udgør et hel stor styrke
af de individers hjerner, krumme du vil da give mig ret i, pt. kan du ikke blive andet så kan man få en blik skilt og true andre med magt syge med hunør,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 23:20

ehm... vic, han hedder altså krummen... got you

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-06-09 23:23

Hvis vi skal vende tilbage til spørgsmålet, er jeg enig i at det er beskæmmende at BB bliver EU-parlamentariker, men kan da glæde mig over, at han tilsyneladende bliver alene om at repræsentere "konservative værdier" for DK, sådan lidt småkorruption, skattesnyd osv.

Men jeg er sikker på V og Df? har samme værdier

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-09 23:40

Ja for satan Vagn (eller Peter Theisen). Man har aldrig nogensinde oplevet at en SOS'er har fiflet. Ejheller repræsentanterne for sultens slavehær, i form af mere eller mindre venstreorienterede tyveknægte der har haft fingrene enormt langt nede i medlemmernes lommer. Det er klarsyn så det basker. Man skulle være radikal. De har aldrig nogensinde meldt klart ud og aldrig holdt noget af det de lovede!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 07-06-09 23:42

fra 3443

Citat
Du påstår du er helt ny,

kandu havde ikke set dagens lys mere end ca 4 måneder da jeg meldte mig på første gang, i ca 2 måneder ud igen, 2006 ind igen ca 3 måneder ud igen og så nu inde, hvorlænge må tiden vise

Citat
Glem ham Nordsted, han lyver så hurtigt som en hest kan rende

Nordsted1 det er en ting, som du aldrig og jeg siger aldrig vil kunne tage mig i en løgn, jeg er så hys med løgn, et eksempel) den yngste af mine drenge regnede ikke med at jeg opdagede en løgn, yt min søn af mit åsyn, og det er 3 år siden jeg sidst har set ham, man behøver ikke at lyve for at skjule sig. sandhed, og nok engang sandhed, det har jeg godt med, men det er nok ekstra hårt når det er sin egen søn,

nordsted1
Citat
vic2000.... på kandu har vi en bruger hvis nick er Camillasmoster.... du nævnte hendes fornavn--- så helt ny bruger

hvorfor jeg nævner hanne der fordi vi har udvekslet , skal vi kalde privat mail, jeg var inde på camillamosrers hjemme side, og da så jeg at hanne hun lavede dukkehus og rammer, jeg havde
nogle forme til at lave rammer i og tilbød hanne dem, ( spørg selv)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 00:05

Hold da kæft hvor er du stupid og PISHAMRENDE FYLDT MED LØGN
Citat
kandu havde ikke set dagens lys mere end ca 4 måneder da jeg meldte mig på første gang, i ca 2 måneder ud igen, 2006 ind igen ca 3 måneder ud igen og så nu inde, hvorlænge må tiden vise
Man melder sig ikke ud af Kandu...man blir smidt ud, og opvaskemaskiner har stadig ikke en tromle....Hvem sagde du ikke var fyldt med løgn??? LOOOL

Sagen er at du er så snothamrende dum, at du ikke aner om du lyver eller taler sandt. Hvad din søn angår, så må man sige du har gjort ham en stor tjeneste, da det må være værre end you name it, at bo under samme tag som dig....... STUPIDOS

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 00:28

krumme hvad ligger dit blod tryk ?? du skulle tage imod tilbudet og komme med BB som bydreng,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 00:56

Du krummer du gør ud af til som meget klog,

kan du ikke hjælpe mig med et spørgsmål: Krummen hvad er det hvide i midten sf en Brevduelort på forhånd tak
kjeld

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 08-06-09 06:20

så så hvis i ikke opføre jer pænt ryger i også i EU parlamentet..
jeg ser EU parlamentet som den bundløse pengebrønd.
Dem der kommer derned høre vi først fra ved næste valg
så nu håber jeg at slippe for at høre om Bendt Bendtsen
når stormen har lagt sig..

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-09 06:44

>3773

Der er brådne kar allevegne, men at andre er uhæderlige er aldrig en undskyldning for at være det!

Men forskellen er, at når BB eller andre på den borgerlige fløj fusker sker der INGENTING, DF nikker bare og så kan de blive på posten (Barfoed var en undtagelse, Henriette K en anden, men ingen af dem var jo egentlig uhæderlige).

Em engelsk minister har lige måttet gå fordi hendes mand havde købt 2 pornofilm på statens regning, Lars Løkke har set flere betalingsfilm (når jeg har været på hotel har det altid været pornofilm, som jeg i øvrigt ikke gider se uanset hvem der betaler) på hoteller og drukket til, alt på statens (vores) regning, , nu er han statsminister.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-09 12:09

Europa parlamentet - også kaldet Elefantkirkegården, der sender vi de udtjente og eller uanvendelige politikere hen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 12:21

Citat
Du krummer du gør ud af til som meget klog,
Fortæl mig lige hvad sprog du bruger, for jeg fatter ikke en brik af dit hjernedøde volapyk

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 12:27

Krummen

du glemmer at svare på mit spørgsmål?? hvorfor krummen???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-06-09 12:34

Citat
Hvordan han i det hele taget er blevet politibetjent er mig ufatteligt. Man må håbe at han er en enlig svipser i korpset.

Det er jo kun mennesker , de har da lov at fejle

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-09 12:37

Nu skal jeg vic2000, fugle (og krybdyr) tisser ikke, de udskiller urinsyre i ret koncentreret form (det hvide i klatten) sammen med deres lort (det sort/brune i klatten), de har det der hedder en kloak, altså fælles afleveringsrør for lort og det der hos dem ikke er pis, hvor pattedyr (bortset fra den gruppe der hedder kloakdyr (næbdyr og myrepindsvin) har separate rør og er fulde af pis

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-06-09 12:47

Citat
der sender vi de udtjente og eller uanvendelige politikere hen

Er det ikke bl.a. landmændene der "nyder" godt af EU ???
Vores gamle nabo var da ovenuden glad for EU , han ventede da bare på hans yngste søn fyldte 18 år så kunne han hæve ved kasse 1 til hjælp til driften , endnu mere end han gjorde i forvejen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 12:50

til krummen
citat af vagnr
Citat
Nu skal jeg vic2000, fugle (og krybdyr) tisser ikke, de udskiller urinsyre i ret koncentreret form (det hvide i klatten) sammen med deres lort (det sort/brune i klatten), de har det der hedder en kloak, altså fælles afleveringsrør for lort og det der hos dem ikke er pis, hvor pattedyr (bortset fra den gruppe der hedder kloakdyr (næbdyr og myrepindsvin) har separate rør og er fulde af pis

krummen de der halv grønne skulle du ikke vende dem så de kikker på dig selv,

men jeg takker vagnr. for hans udredning, men men men Krummen man plejer også at kalde den hvide klat for lordt,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 12:51

AJ AJ AJ Vagnr....Nu må du ikke snurre landsbytossen fuldkommen rundt ...Han fatter jo ikke en meter alligevel. Men det er da slående, at det netop er indholdet i en brevdues lort der er hans store interesse. Det har han sikkert undret sig over i mange år.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 12:52

Og der er IKKE d i lort....Nar

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-06-09 12:57

Citat
Og der er IKKE d i lort....

Kommer til at tænke på den gamle remse fra skoletiden.

Den der skriver d i gjort ...han skal ha' sin ende smurt

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 13:13

ja gu skal han så

hvor når kommer krummer frem af gemmerne, nej undskyld jeg mente krummen, ???

det er læge siden vi har set nogen af de der halv Grønn runde krummen ???

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 13:25

fra krummen

Citat
Det har han sikkert undret sig over i mange år.

krumme det har jeg nok fået at vide før du selv kunne nå pot kandten

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 13:39

Citat
pot kandten
Du bruger mange d'er...hænger det sammen med at du ofte har hørt at du er snotDum

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 13:43

Nå jeg gider ikke høre mere på den skvaldernosse...

Jeg synes jeg har mødt dem for ofte på Kandu. Skægt at de, som åbenlyst er dummere end krydsfinér samtidig synes de er en gave til selskabslivet i vid og humor...Sunowich, bare som 1. eksempel.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 13:44

Og dog...på et eller andet plan er det underholdende at opleve et abelignende væsen forsøge at opføre sig som et menneske..... så idioten får lov lidt endnu

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 13:49

Krumme hvem har du snakket med . imellem dine sidste to indlæg, ???
Citat
så idioten får lov lidt endnu

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 14:12

Komma - punktum og spørgsmålstegn (du kender sikkert ikke flere tegn) er bare noget du engang har hørt om, men aner ikke hvad de bruges til, så de blir smidt på med en møggreb LOOOOL Landsbytosse

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 14:32

fra krummen

Citat
så de blir smidt på med en møggreb

krumme hvorfor skal man bukke sig,?? for gør man det, så springer bukserne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-06-09 14:59

Citat
så idioten får lov lidt endnu
Ja, lad ham endelig blive - de indlæg viser hvor galt det står til med dansk...................

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 15:15

fra kandu,s forside,

Hvad kan jeg bruge kandu.dk til?
Hvad får jeg ud af at svare på andres spørgsmål?
Blacklist bruger
Hvad får jeg ud af at skrive tips?
Hvad får jeg ud af at være medlem hos kandu.dk?
Hvad får jeg ud af at blive superbruger hos kandu.dk?
Private indlæg
Hvordan optjener jeg point?
Hvad sker der når et svar er blevet accepteret?
Favoritter
Søgning på den rigtige måde
Hvad er det smarte ved, at bruge kandu.dk som newsreader?
Hvordan stiller jeg et spørgsmål?
Hvordan skriver jeg tips?
Hvordan ændrer jeg mit kodeord (password)?
Luk dine spørgsmål
Abonner på en bestemt gruppe.
Hvordan indsætter jeg smileys i mine indlæg?

skulle der så ikke være et link, mere hvorpå at man gør opmærksom på at kandu er kun for::

Professore som kan polyt ingenting, men vil gøre sig helvedes kloge,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 16:02

Hvad krummen ham Fessor Bent tandhjul står hjulet stille pt, ???

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 16:39

En ting er at du tydeligvis er snotdum...en ting er at du er stanghamrende ordblind....en ting er at dine kommentarer er tåbelige, men behøver du absolut at udstille dine handicaps hele tiden? Lidt ydmyghed og stille fremfærd, og der var ikke een der havde pippet over din idiotiske fremtræden på Kandu. Så bette vic2000 TI - LYT og LÆR.

Din bemærkning vedr. din søn var meget ubehagelig at læse, men desværre blot en bekræftelse på at småt begavede personer trives bedst med lodret/vandret og sort/hvid holdninger og meninger, hvad der for øvrigt er symptomatisk for småt begavede personer.... deres manglende intellekt tillader ikke nuancerede holdninger og evnen til at tilpasse og tilgive.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 16:57

Skrevet af vic2000
Citat
jeg er så hys med løgn, et eksempel) den yngste af mine drenge regnede ikke med at jeg opdagede en løgn, yt min søn af mit åsyn, og det er 3 år siden jeg sidst har set ham

FØJ siger jeg....hvor stupid kan man være

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-09 17:09

Hvis man er god til engelsk, er det værd at læse om løgn her http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=natural-born-liars

Et enkelt eksempel, man filmede en gruppe studenter, der blev bedt om at tale med fremmede i 10 min. Gennemsnitligt løj studenterne 2,9 gange på de 10 min. Mænd og kvinder løj lige ofte, mændene mest for at prale, kvinderne mest for at gøre samtalepartneren godt tilpas, det virker ikke rigtig overraskende

Så hvis man udelukker alle løgnere, kan man vist ligeså godt flytte til en øde ø med det samme!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-06-09 17:22

Citat
Men jeg er sikker på V og Df? har samme værdier

Ja heldigvis.

Citat
Nu skal jeg vic2000, fugle (og krybdyr) tisser ikke, de udskiller urinsyre i ret koncentreret form (det hvide i klatten) sammen med deres lort (det sort/brune i klatten), de har det der hedder en kloak, altså fælles afleveringsrør for lort og det der hos dem ikke er pis, hvor pattedyr (bortset fra den gruppe der hedder kloakdyr (næbdyr og myrepindsvin) har separate rør og er fulde af pis
Tak for afhandlingen.Man kan virkelig føle,at du er ekspert på området.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 17:28

Citat
Hvad krummen ham Fessor Bent tandhjul står hjulet stille pt, ???
LOOOOOL

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 17:48

Krumme når du skriver dette citat i dit indlæg[

CITAT] Hvordan han i det hele taget er blevet politibetjent er mig ufatteligt. Man må håbe at han er en enlig svipser i korpset[/CITAT]

Krummen vil det sige at du også har prøvet og blive betjent, siden du kan omtale BB på den måde??

men havde alligevel ikke så meget hjene så du kunne blive optaget, var dig og BB på samme
optagelses kursus ?? så du er blevet pisse sur på BB fordi han gik glat igennem,
Kumme BB har store marker med de her runde gønne mande hjerner, det skal du tænke på til næste optagelse, plant hele haven til først inden du foretager dig noget som helst, krumme

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-09 18:01

>mosebaek

Tak, jeg var glad for biologi i skolen, og syntes tit det gør det nemmere at forstå mennesker når man ved lidt om dyrene

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 18:18

Øjeblik....skal lige have det oversat hos en tolk

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 18:22

Vagnr,

Citat
Så hvis man udelukker alle løgnere, kan man vist ligeså godt flytte til en øde ø med det samme!

hvad dælen biler du dig ind og fyre sådan en gang balje pis af. og specielt oven på sådan en perfekt udredning omkring en due lort, vagn her faldt du fra 100 til under 40 point,

som tolderne engang sagde til mig kjeld loven er til for at den også kan brydes,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-06-09 18:29

Krummen når du har oversættelsen - så sæt den lige ind i et af dine indlæg..........

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-09 18:52

Ja, ja vic2000, det var da godt du var glad for duelortsudredningen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-06-09 19:01

Citat
Tak, jeg var glad for biologi i skolen, og syntes tit det gør det nemmere at forstå mennesker når man ved lidt om dyrene

Jeg har hørt denne vending:

Når man har lært mennesker at kende,elsker man dyrene endnu højere.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-09 19:14

Præcis Mosebaek, det der med at vi er fornuftsvæsener skal man ikke tro for meget på, hvad mange tråde her tydeligt bekræfter!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 20:08

Citat
Hvad krummen ham Fessor Bent tandhjul står hjulet stille pt, ???
Professore som kan polyt ingenting, men vil gøre sig helvedes kloge

Jeg talte med en sprogkyndig om ovenstående tekster, og vedkommende troede jeg tog pis på ham.

Men som han efterfølgende bemærkede....Hvis det er skrevet af et menneske er det interessant, set med videnskabelige øjne og er det skrevet af en abe, er det mindst ligeså interessant... også videnskabeligt. Hvis det er menneskeskabt, er der tale om en begavelse omkring halvåndsvaghed, og er det abeskabt er der tale om en blændende begavelse. Tjaeeee hvad mon der er tale om.....et halvåndsvagt menneske eller et geni af en abe?????

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 20:11

mosebæk

Citat
Når man har lært mennesker at kende,elsker man dyrene endnu højere.

Mosebæk det er vel heller ikke unaturligt, at manden siger jeg elsker min hund højre end min kone
fordi man ikke kan stole på vedkommende, modsat hunden den kan man jo altid stole på.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-06-09 20:15

vic2000, jeg er dybt rystet...det må have været en allerhelvedes slem løgn, din søn er kommet med, for at smide en søn på porten og ikke vil se ham igen p.g.a. en løgn?
Det lyder i mine ører som om det er dig der har et stort problem!
..............savner du ham aldrig?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-06-09 20:24

Citat
Men som han efterfølgende bemærkede....Hvis det er skrevet af et menneske er det interessant, set med videnskabelige øjne og er det skrevet af en abe, er det mindst ligeså interessant... også videnskabeligt. Hvis det er menneskeskabt, er der tale om en begavelse omkring halvåndsvaghed, og er det abeskabt er der tale om en blændende begavelse. Tjaeeee hvad mon der er tale om.....et halvåndsvagt menneske eller et geni af en abe?????

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 20:46

Citat
at smide en søn på porten og ikke vil se ham igen p.g.a. en løgn?
Mango...han er fyldt med løgn. Det er sønnen som har fravalgt den stupide far, hvilket man ikke kan fortænke ham i

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-09 20:50

Desværre Vic2000, dyr "lyver" også, snyder hinanden, planter snyder for fx at tiltrække insekter der kan bestøve dem osv.

Og når du tænker dig rigtig godt om, er jeg sikker på du også lyver ind imellem, bare sådan en lille en, "Ih, hvor den kjole klæder dig", "Det var vel nok hyggeligt" når der kommer uventede gæster du ikke lige gider osv. Uskyldigt, bare for at gøre en situation lettere, men løgn er det alligevel

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-06-09 20:51

Er det nogt du ved noget om ?? Eller er det et gæt?

Men jeg ville nok også betænke mig på at komme hjem igen, hvis jeg havde en far som behandlede mig sådan! Så uanset hvordan det hænger sammen, er det et skidt udgangspunkt..ham der vic2000

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-06-09 20:52

nogt = noget

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 21:09

Det er et kvalificeret gæt Hvis jeg var hans søn (gyyyyyyssssss) så var jeg skredet som 2 årig Men han er garanteret ikke far til sønnen. Der er sgu da ingen kvinde der vil lade sig bestige af sådan en klump dumhed, med mindre hun også er under forsorgen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 21:19

fra mangorrosa

Citat
Det lyder i mine ører som om det er dig der har et stort problem!

Nej det ved Gud jeg ikke har,
men det er så en længre historie som bare lige er kortet ned,
køre efter prinsippet 3 gang jeg tar nogen i en løgn, så er det om at komme væk fra mit åsyn
eller matr. nr, u an set om det er sin kone eller sine børn, eller til anden side, når de har fået det at vide mange gange.
sig sandheden er det noget lort ok så hjælper den gamle på alle fronter, for at rede trådene ud igen, u an set hvad, alders grænsen starter ved 14år, og frem af,
og dem der ikke kan ind ordne sig under det, dem spiller jeg ikke tid på,

og det er der så mange andre der har taget den tråd op og bruger pt, dem jeg kender de har det også udmærket, så det var måske noget at lære her.

selvfølgelig er der ingen forældre der ønsker at komme i den stund, overhovedet ikke. men har man sagt A så siger man også B (((( nogen gør )))(((( nogen gør ikke))))

Et forædre par kan føde op 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, unger, men 10 unger kan ikke føde 1 forældre par

mvh.
ham de kan stole på,

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-06-09 21:28

Citat
sig sandheden er det noget lort ok så hjælper den gamle på alle fronter, for at rede trådene ud igen, u an set hvad, alders grænsen starter ved 14år, og frem af,
og dem der ikke kan ind ordne sig under det, dem spiller jeg ikke tid på

Woow...man kan sgu da ikke bare give op som forældre..du har da en forpligtelse indtil barnet er myndigt.
Det kan da godt være at du har nogle principper, men du må da have svigtet et eller andet sted, siden dit barn ikke tør sige sandheden. Er det noget der er faldet dig ind?

Du er dog et af de mest selvretfærdige mennesker jeg længe har mødt, fejlfri og uden pletter...
Nææh mine gode mand, jeg tror det er på tide du ser en smule indad, bare et lille godt råd.
Det kan du jo så se om du vil bruge til noget.

Jeg ved egentlig ikke om du er værd at spilde tid på, men nu har jeg gjort det og så er der jo kun håbet tilbage.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 21:36

Hold da kæft........ Du skulle ha været kvalt i din egen navlestreng, for du er da ikke noget at samle på. Hvorfor tvangssteriliserer man dog ikke den slags monstre????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-06-09 21:50

Ja det er rystende læsning og så i den bedste sendetid...

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 21:50

Krummen du vil være en af de alleførste at GELLE KNIVEN vil ryde på, men pas krumme ??

at du ikke bukker hovedet samtiddig, for så ryder Struben sig også en tur,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:05

Oversættelse please......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-06-09 22:08

ikke forstået...du skulle nok ikke have drukket den sidste

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:12

Der er heller ingen i min omgangskreds/venner/børn der skal lyve for mig!!!!

Jeg har sagt til mine unger, at intet er så grimt at vi ikke lige kan klare en snak om tingene, men vælger de så at lyve, så mister jeg så meget for dem - og de ved det -

Om jeg ligefrem kunne stritte dem ud på den regning, ved jeg ikke før jeg er i situationen (gud forbyde at jeg nogensinde kommer dertil)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:13

For hulan...Jeg skal ha et nyt klædeskab, men kan ikke koncentrere mig om at lede når den spade hele tiden øffer ind med sit gylle LOOOL

Nogen som har et godt link til et pænt klædeskab i prisklasse omkring 5.000. Må godt være brugt, når blot det ikke er synlig brugt og har stået i røg og damp og har den væmmelige tissegule farve af røgen...og lugten puh ha bvadrrr....og helst i Københavns området.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:16

Nordsted...vær nu ikke naiv Alle dine unger har sgu da løjet for dig på et eller andet tidspunkt....and so what. De ville sgu da være anormale, hvis de aldrig havde stukket dig en krydder. Selvfølgelig skal det ikke dyrkes, men af og til er forældre altså upassende nysgerrige og beder selv om en Münchausen serveret på et sølvfad.... LOOOL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:18

ikea http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=kl%C3%A6deskab

Ilva http://www.ilva.dk/soeg_produkt/

Det er desværre ikke i KBH men dog i nærheden

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:18

Tråden er lige midlertidigt ændret fra politik til smalltalk....og det er noget ce moi bestemmer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:21

Kraummen det tror jeg da også de har, men der også forskel på hvordan den er udformet, der kan være de der grelle og de hvide

Jeg bryder mig ikke om nogle af dem, men håber da at ungerne i det mindste forstår at vi kan tale om tingene, - selv om vi ikke er enige -

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:22

Tak sweetie...Det der Hopen er ikke så dårligt - faktisk meget pænt...Kan du regne ud om jeg kan få et skab på ca. 200 - 210 cm. (i bredden altså) og hvad det så koster. Jeg kan ikke finde ud af alt det med løsdele og så få det til at passe LOOL og så skrider jeg bare hehe. Jeg gir hurtigt op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:22

Smalsnak, hø det har det vist været lææænge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-06-09 22:23

Der står i brugerprofilen for http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=274712
Citat
er nok som alle andre refi skriver 60% af DK,s befolkning

Godt at man så hører til de andre/sidste 40%

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:25

Bredde: 80 cm
Dybde: 61 cm
Højde: 236 cm

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:25

ja ja selvfølgelig... det anede mig, at der var fornuft bag din bombastiske udmelding hi hi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:28

Og men en enkelt dør, pris 1.400

Bredde: 60 cm
Dybde: 61 cm
Højde: 236 cm

(80 cm i bredden koster 1.660,00)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:29

Så skal jeg jo ha 3 stk... det blir 5.000... Det er OK, men der er svingdøre. De bruger plads. Vil hellere have skydedøre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:31

Jamen så må vi jo bare kikke efter skydedøre.... jeg kikker lige videre

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:31

Citat
Godt at man så hører til de andre/sidste 40%
Om det så havde været de sidste 5 % vil jeg hellere høre til dem, hvis de resterende 95 % er som vic2000

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 22:32

fra Nordsted1
Citat
ved jeg ikke før jeg er i situationen (gud forbyde at jeg nogensinde kommer dertil)

det er ikke en rar situation og stå i, men dine ord er lige som taget ud af ryggen på mig,
drengen har kendt sin far i 26år, og vist hvor hys han er med ærlighed, og har hjulpet ham de andre 2 gange han løj, for mig at se så er der rigtig mange der kunne lære noget af det,

jeg kan tade de andre 2 gange hvor der var løgn små sager, men de var der, og efter man så har hjulpet, kommer drengen og takker og siger far det sker aldrig igen, så håber man bare som far ok sønne vi fortsætte som hidtil ingen problemmer. jeg har det sådan når jeg har vendt mig 180 grader så er alt glemt, indtil næste gang det sker, og er det så 3 gang, jeg siger ikke noget men beder bare vedkommende om at komme væk fra mit åsyn,

jeg mener ikke, man som forældre behøver at spørge om tilgivelse af nogen art på den facon

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:33

Her selv fundet disse
http://www.barebilligst.dk/pi/Fritst%c3%a5ende_garderobeskab_bredde_2063mm_1847_76.aspx

Men de kommer fra Jylleand... Det er der ikke noget i vek´jen med, men at regne ud hvad de koster det er meget værre. Firmaet virker seriøst, syns jeg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:33
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:34
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:36

Krummen..........oppe i toppen skifter teksten - men den ene tekst er --- fri levering

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:37

Du skulle fratages forældreretten og retten til at have med børn og unge at gøre generelt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:38

Ups undskyld, jeg troede lige det var fragten vi snakkede om, fordi du nævnte Jylland... kikker lige igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:39

også i toppen af siden

Fritstående garderobeskab bredde 2063mm Førpris: DKK 11.295,00 DKK 3.995,00

Hvis du finder noget andet, så bare prop det i indkøbskurven, så kommer prisen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:43

Det løber hurtigt op, når der kun er lågerne, men det ser rigtig flot ud, med de glaslåger

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 22:47

Krummen prøv og se IRMA.s hjemme side, idste gang jeg så i den, havde de nogle flote skabe med skyde døre..
mvh
fra ikke løgn og latin

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 22:49

krummen det var IKEA for helvede

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 22:53

Det fra Ikea er da ok - og billigt - men virker umiddelbart mindre robust end det fra Jylleand. Samtidig fremgår det af jyden, at der er "rulleskuffer i skabet (tilkøb), og det er bare fjong. Gider ikke det faste hylderi, hvor tøjet bliver krøllet når man møver det ind. Så ryger pressefolderne i mine T-shirts jo og sokkerne blir krøllede for slet ikke at tale om underhylerene uha uha...og den går sgu ikke LOOL. Men jeg smutter nok i Ikea og lurekigger lidt anyway....

Back til politik...hvis I altså gider mere LOOOL Bendt Bendtsen er der jo ikke meget mere at sige om, andet at han er en korrupt småtkørende pamper, som nu skal ned og score kassen for ikke at lave dagens gerning, og vic2000 er, hvor utroligt det end lyder dummere end BB, og betydeligt mere usympatisk.... trods alt. Bendtsens søn røg jo kun i spjældet for at opbevare narkotika, som han ikke vidste et klap om...sønnen altså.... jøsses........ En politimands søn som narkogarderobe og daddy aner ikke en skid, for han har travlt med at spille golf og gå på storvildtsjagt i arbejdstiden

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 22:54

Krummen jeg går ud fra at IKEA Tyskland, at så har de samme program som moder DK????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 22:58

Citat
narkogarderobe

Var det derfor du kom i tanke om et nyt klædeskab host host

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 23:05

Citat
Var det derfor du kom i tanke om et nyt klædeskab host host
Ja LOOL Jeg skal da ha en lille jointskuffe....bare til eget brug

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 23:07

Najjj det er en anden historie Nordstedt. Fordi jeg forlod mig på en aftale med en upålidelig medhjælper, rev jeg det gamle klædeskab fra hinanden før det nye ankom...og det ankom aldrig,. Så nu ligger hele selskabsgarderoben mv. på chaiselongen i stuen og pynter gevaldigt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 23:21

Citat
rev jeg det gamle klædeskab fra hinanden før det nye ankom

Af skade bliver man klog, men sjældent rig

Jeg tror det ender med en (ikke Lily model) Ikea model.... for de andre steder jeg har kikket er skabene godt nok dyre - (jeg har set på glasskydedøre)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-06-09 23:22

Citat
Krummen jeg går ud fra at IKEA Tyskland, at så har de samme program som moder DK
Ja selvfølgelig ligesom Ikea Somalia

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 23:24

Krummen jeg havde lånt ud en storr garage til et par mekanikker, ok så langt

de kom så tre gutter, og begyndte og indrette, men så kom de og spurte, hvor de kunne få kraft fra, der var svaret, ok 1 time efter da kom der en lille flytte bus med fire hvide høje skabe med en masse lamper i , så kom der en med fire store sække spagnum ok, og så kom der ellers en med tre kasse grønne planter, og så er det tilladt og tænke selv om resten,
men de er så flyttet krummen og tilbage står 3 store høj skabe som du må få for at hente dem. var det noget`???????????? de er gratis kummen, fat cyklen og kik om de kan bruges

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-06-09 23:27

Du er helt sikker på at de der grønne planter ikke gror lystigt hos dig...det lyder lidt sådan i mine ører *GG*

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 08-06-09 23:28

Til nordsted1

menner du ikke at krummen han skulle spænder nogle point, så han kom på forsiden ?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 23:34

Citat
menner du ikke at krummen han skulle spænder nogle point, så han kom på forsiden ?????

gisp nej tak, tænk hvis der kom flere på "linjen" jeg får rigeligt med mails

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 09-06-09 00:03

til mogodisio
Citat
Du er helt sikker på at de der grønne planter ikke gror lystigt hos dig...det lyder lidt sådan i mine ører *GG*

hvad fanø biller du dig ind, jeg dyrker planter mod psoriasis, de kan sagu ikke tåle og komme i nærheden af sjov tobak. skabene er pt tomme, og kan nemt flyttes på bunden

mvh den glade giver

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 09-06-09 00:15

Citat
........ En politimands søn som narkogarderobe og daddy aner ikke en skid, for han har travlt med at spille golf og gå på storvildtsjagt i arbejdstiden

HØRT--HØRT--HØRT--HØRT-- BB DUMME VILDSVIN

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-06-09 00:26

Gå så i seng kj1945, det er langt over din sengetid

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-06-09 00:27

Nej tak vic2000. Så uenige som du og jeg er i stort set alt, kan jeg ikke forestille mig, at du har noget som helst jeg kunne være interesseret i...gratis eller ej. I øvrigt plejer jeg ikke privat omgang med Kanduer, belært af sørgelig erfaring (med en enkelt undtagelse eller to). Og nu lukker jeg for øvrigt tråden. Du har haft rigelig med spalteplads til at udstille dit vanvid og stupiditet, så du har ikke behov for yderligere eksponering.

Men afslutningsvis, så husk hvad jeg lærte dig: Duk hovedet lidt, vær lidt ydmyg, og kan du ikke sige noget begavet (og det kan du ikke - med garanti) så klap i. TI LYT og LÆR det vil klæde dig og gøre dit lille smalsporede liv mere positivt. Og tag så lige og ring til din søn op og spør ham, om han ikke kan tilgive dig dine tåbeligheder, hvis det ikke (som jeg tror) er en Münchausen for at gør dig interessant.

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 09-06-09 00:28

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-06-09 16:00

Selv tak du, det er så underholdende når du skriver med, sikke nogle tråde det bliver til.