/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort Hjælp
Fra : Jonztrup
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 07-06-09 18:35

Goddaw Kandu brugere, jeg står her med en vens computer, som har et problem, han siger han har Sat et grafikkort fra en anden computer over i hans som har vikret i hans computer før, som han så nu har sadt over i hans igen...

hvor hans skærm er sort, og hans skærm lys blinker, som om der ingen forbindelse er til grafikkortet ?

nogen idere inden jeg smutter ud til ham og kigger på det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-09 18:41

Citat
nogen idere inden jeg smutter ud til ham og kigger på det

Ja - du kan ikke bare skifte grafikkort og tro den selv laver hele opsætningen om...

Den er gået i coma da den nu ikke ved hvad den skal gøre....

Kommentar
Fra : Jonztrup

Dato : 07-06-09 19:00

Okay, hvad skal det sige? at computern er kaput ?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-06-09 19:06

Tjek lige om det er sat rigtigt i... At der er kommet helt med i soklen...

Ofte er d et banale fejl, der gør at ting ikke virker

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-09 21:52

Og hvis det nye grafikkort ikke virker når du har sat det rigtigt i, så sæt det gamle i igen. Og virker det heller ikke, så er der noget andet i vejen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-06-09 00:32

Duskal tage hans kort og sætte det over i hans i stedet for hans.

Man kan næppe bruge hans i hans i stedet for hans.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-06-09 08:18

- gad vide om han hedder Hans???

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 08-06-09 10:24

uaset hvad der er i vejen, så skulle billedet vises ordentligt når du har sat et grafikkort i som virker. Windows vil bare skifte over til default opløsning, hvis det bliver forviret over at driverne ikke lige funker med det nye der er sat i (eller også kommer der en bsod). Har I prøvet med en anden skærm?

Annuller spørgsmålet
Fra : Jonztrup

Dato : 17-06-09 16:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål