/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Alcatel 501,skift mellem tal og bogstave~
Fra : nocom
Vist : 1134 gange
70 point
Dato : 24-10-01 21:46

Hvordan skifter jeg mellem tal og bogstaver, når jeg er på "forsiden"?

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 25-10-01 20:43

Det var ikke lige, hvad jeg spurgte om, da jeg har manualen, ellers tak.Jeg skal trykke netværkskoden ind, og den kræver både tal og bogstaver, hvilket jeg ikke kan få den til i den situation. Hvem kan hjælpe?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-10-01 00:25

det eneste du spurgte om da du stillede spørgsmålet var Hvordan skifter jeg mellem tal og bogstaver, når jeg er på "forsiden"?,derfor fandt jeg dette link til dig,det er en håndbog på næsten 100 sider,så jeg vil helt klart mene at svaret står i den,derfor forstår jeg ikke du afviste mit svar,andgående det du skrive anden gang om du skal trykke netværkskoden ind,er også en ting der står i denne håndbog,men selfølgelig er denne håndbog ikke på dansk,men til gengæld på mange andre sprog,hvis du ikke er så god til sprog kan du bare hente den svenske udgave,det kan man da altid forstå lidt af-hvis der i en manuel på 100 sider ikke står hvordan de forskellige knapper virker på den telefon du har købt,ja så må du undskylde så forstår jeg ikke du har købt den.
MVH Brian
PS-Næste gang må du meget gerne udybe dit spørgsmål,så man ikke skal grave i flere timer for at finde svaret,og så få det afvist,det gider jeg sku ikke.

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 29-10-01 22:46

Hej Brian. Jamen jeg sætter skam pris på din indsats for at svare mig, helt sikkert. Men Det må da kunne lade sig gøre, bare at skrive; sådan gør du, eller, det kan man ikke. Jeg har skam selv manualen og kan sagtens læse andre sprog. Men hvis du har fundet det, hvilket jeg ikke har, hvorfor skriver du så ikke bare lige, det exsakte, jeg har brug for? )
Mvh
Hans Peter

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 29-10-01 22:48

Et lille tillæg. Det var faktisk for at unlocke den, da jeg har fået et "unlock" program til netop den telefon!

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 01-11-01 22:19

Hej Brian. Tak for din ihærdighed til at hjælpe mig. Men jeg er rimelig inde i mobiler normalt, og ved alt om at skifte mellem tal og bogstaver inde i SMS'en. Men når der bliver spurgt om netværkskode, med blandede tal og bogstaver, virker det altså bare ikke. Men siden koden er sådan, må der joogså være en mulighed for at indtaste den, som IKKE står i manualen, ellers havde jeg jo bare kigget i den, istedet for at eftersøge expertråd hér! MVH
Hans P.

Kommentar
Fra : zauter

Dato : 09-11-01 00:59

Jeg kan ikke sige dig hvordan man skifter mellem tal og bogstaver - men jeg vil meget gerne have en unlock kode til min telefon så jeg er fri for Telia !

Kommentar
Fra : mkk76

Dato : 09-11-01 13:25

Hej.....
Jeg er også en af de heldige, der er brændt inde med et telia abonnement, som også meget gerne vil have koden.
Hvis du ikke bare lige vil af med den, kan du så ikke fortælle, hvad du vil have til gengæld??
mkk

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 09-11-01 22:12

Hej mkk76 o.andre
Nu er koden jo unik, dvs. den skal passe til emei nummeret. Programmet kan hentes på nettet.
Mvh
HP

Kommentar
Fra : elho50

Dato : 11-11-01 14:36

Hej HP!
Ligger ligeledes inde med en Alcatel 501, og kunne godt tænke mig at få den unlocked. Jeg har søgt på nettet, for at finde en der kan gøre det. Det virker dog ikke som om der er nogen der kan unlocke denne telefon endnu. Det program du snakker om - hvor kan det downloades fra?

Mvh
R

Kommentar
Fra : mkk76

Dato : 12-11-01 13:45

Hej
HVor på nettet kan koden hentes?
Har du stadig ikke fundet ud af at skifte mellem bogstaver og tal?? Hvis du har, vil jeg gerne høre hvordan?
mkk

Kommentar
Fra : asts

Dato : 13-11-01 12:00

Hejza,

Nu kender jeg ikke lige din telefon, men prøv med at holder nogle af testerne nede i nogle seunder, (f.eks # og *)

Det program, som du har fundet, skulle vel ikke hedde:
mastercode,
Nokia unlocker,
nsl.exe
SP-unlocker eller noget i den stil???

Programmet skulle efter sigende kun virke på ældre nokia 3210'er (4.19 eller ældre),
det virker ihvertfald ikke på nyere modeller, har prøvet...

Så jeg trivler på at det vil virke på din, men held og lykke...

mvh/asts

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 15-11-01 12:54

Hej igen.
Prøv at gå ind på: http://www.swiatgsm.nano.pl/download/ , hvor du/I kan downloade programmet, hvor emei nummeret skal intastes. Til gengæld vil jeg meget gerne modtage en forklaring på, hvordan man skifter mellem tal og bogstaver!! Koden er nemlig en kombination mellem de to.
Mvh
Hans Peter (Jeg burde få point for dette!)

Kommentar
Fra : zauter

Dato : 20-11-01 04:03

Undskyld - Men det har altså ikke noget at sige om det er et bestemt sprog (som iøvrigt er polsk) - når man unlocker telefonen er det kun den lille del som har med låsen at gøre man ændrer og altså ikke resten af software'n i telefonen !
Til sidst kan jeg oplyse at Telefonen alcatel 501 stadig er for ny på markedet og at der endnu ikke findes noget software som kan unlocke den !
To - til tre uger og problemet er løst !

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 28-11-01 15:46

Nå, men mens vi venter, er der måske én der kan hjælpe med at unlocke en Alcatel One Touch Max, som har fået.?
Mvh
NoCom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-11-01 15:50

Unlock af Alcatel 501 - 31-10-2001.
-------------------------------------------------------------------------- ------

Alcatel 501 kan desværre endnu ikke unlockes. Vi forventer at denne model indenfor 2-4 uger fra dato kan unlockes. Alle der ønsker besked når denne model kan unlockes bedes skrive en besked til os. Så vil vi give besked så snart det kan klares.
http://www.unlockzonen.dk/default.asp?menu=forside&valg=forside

Så da denne artikel er skrevet 31-10 så kan det lade sig gøre nu
gå ind på overnævnte link og læs mere
MVH Brian

Kommentar
Fra : zauter

Dato : 10-01-02 14:51

Så er den der ! Jeg har lige været i Tjekkiet - og GÆT - min Telia (lorte abonnement) Alcatel er låst op !
Jeg skal der ned igen - d. 4. feb. og hvis du vil kan jeg tage din telefon med !
Det koster 150 kr. og tager godt en uge.
Du får selvfølgelig sikkerhed for telefonen !
Skriv hvis det har interesse !

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 16-07-02 13:03

Zonker, du får altså ingen gratis point her!!!!